Marknadsföreningen Sverige | Medlemserbjudanden
Marknadsföreningens medlemmar får 20% rabatt på Stora PR-dagen 1 februari 2024 på Moderna Museet i Stockholm. Vi har nämligen ett samarbete med branschorganisationen Svensk PR som arrangerar dagen tillsammans med Mynewsdesk, Novus och Resumé.
Temat är ”Sanning, lögn och konsekvens” – ett tema som är högaktuellt. Förtroende är helt avgörande för att lyckas i marknadsföring och kommunikation. Dagen börjar med mingellunch kl 11:30 på Moderna Museet och avslutas med middag för den som önskar. Förra året var det 180 anmälda och i år räknar man med minst 250 deltagare. Det blir ett intensivt program med korta föreläsningar, spännande paneldebatter.
Dagen riktar sig till:
- Företag och myndigheter som vill synas i media
- PR- och kommunikationsbyråer
Med 20% rabatt betyder det att du, för en biljett inkl lunchmingel och fika, betalar 1920 kr istället för 2400 kr (momsfritt). Om du bokar tre får ni dessutom mängdrabatt. Då kan ni t.ex köpa tre biljetter utan middag för 4800 kr.
Gör så här
- Välj biljett ”samarbetspartner”, med eller utan middag
- Ange uppgifter och summera
- Ange kampanjkoden som vi skickar ut i ditt medlemsbrev under v3
(hör gärna av dig till oss på info@mis.se om du är medlem och saknar din kod)