Marknadsföreningen Sverige | Årets Marknadschef, Blogginlägg, Pressmeddelande
Pressmeddelande
Marknadsföreningen Stockholm
2021-01-08
Nu öppnar nomineringen för Årets Marknadschef 2020!
Nu öppnar möjligheten att nominera till Årets Marknadschef, Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör och Årets Varumärkesresa, som går till de individer och företag som under 2020 gjort betydande insatser inom marknadsföring och kommunikation. Förra året vann Pino Roscigno från Stadium, Marika Baltscheffsky från MEDS Apotek, FirstVet och Polisen. Årets Marknadschef delas ut för 14:e gången.
– Vi ser fram emot att kora Årets Marknadschef i Sverige för 14:e gången och att dessutom få dela ut fler guldsplashar i våra kategorier till framtidslöfte, skickliga marknadsförare och vassa, innovativa varumärken. Vårt syfte med tävlingen är att hylla framstående prestationer inom vårt område, skapa plattformar för att mötas och framförallt att lära från varandra, något som blir extra angeläget efter ett år som detta, säger Marie Sommar, vd på Marknadsföreningen, Stockholm.
Vem som helst kan nominera sina favoriter direkt på mis.se. Tävlingsbidragen granskas och bedöms sedan av tre namnkunniga jurys som kommer att avslöjas inom kort.
Nomineringen är öppen till den 17 februari. Finalisterna i varje kategori kommer att presenteras i april och vinnarna utses i början av maj.
Mer info på: https://mis.se/arets-marknadschef/
Presskontakt:
Marie Sommar
VD Marknadsföreningen Stockholm
marie(at)mis.se
0701-463422