Marknadsföreningen Sverige | Blogginlägg, Referat
Tack för i år och grattis till alla vinnare!
Vi på Marknadsföreningen Sverige är stolt kreativ partner till Inhousetävlingen som arrangeras av Arkitektkopia. Wow, vilken lyckad gala på Nalen i förra veckan! Så roligt att träffa många från inhouse-Sverige på samma plats. Ett stort tack till Arkitektkopia för ett härligt event med så mycket kreativitet och stämning på topp, som kommer fortsätta värma oss genom hela vintern.
Varmt grattis till årets vinnare 🏆
- Göteborgs Symfoniker, som i samarbete med Joakim Odelberg och Nilento studios har skapat ”Nordic- A fragile hope”. Bästa Collab.
- Lindex för Bästa Expo ”I am still here”-utställningen
- Unionen för Bästa print, ”Rutten ekonomi”
- Arla Foods AB för Bästa Kampanj: ”Det finaste vi har”,
- Swedish Lapland Visitors Board för Bästa Digital: ”Care for the arctic”
- SAS för Bästa Out of Home: Destination Unknown Quiz
- Arla Foods AB, The Barn, Årets Inhousebyrå
Kvällen ramades in av det kreativa konceptet ”The Beat of Inhouse” som fick liv på legendariska Nalen med jazzsångerskan och moderator Anna Mourou + gruppen Jazzfreak i spetsen, en keynote på temat audiobranding av Martin Ljungdahl Eriksson, Kantar, och inte minst massor av fina detaljer i dekor, trycksaker osv.
Tack Arkitektkopia för en fantastisk gala, välarrangerad in i minsta detalj och tack för ett fint samarbete. Tack till alla som var med och tävlade! Så många vassa och fina bidrag!
Fastnade du på bild? Kvällen förevigades av Niklas Palmklint!
Snacket om inhouse och nätverkandet fortsätter hos oss på Marknadsföreningen Sverige. Här närmast genom en träff med vår nätverksgrupp MiS Inhousecheferna 5 december. Mer om det här.