Marknadsföreningen Sverige | Marketing Talks, Webbinarium

Här är alla Marketing Talks hittills

– Du hittar avsnitt 1-20 on demand i Members Lounge

Nu har vi hunnit genomföra 4 säsonger av Marketing Talks – vår programserie med matnyttiga och högaktuella ämnen i rappt format, som sänds från Members Lounge på plattformen vVenues.

Du som är medlem hittar alla tidigare avsnitt där, on demand. Glöm inte att du alltid kan tipsa oss om ämnen du vill se i kommande avsnitt, direkt i Members Lounge. Gå in till ”On demand” från lobbyn, så hittar du både avsnitten och en länk för att ge oss tips på ämnen.

Här är en översikt av alla avsnitt hittills!

TILL MEMBERS LOUNGE >>

Säsong 1

Marketing Talks

Marketing Talks #1: Trender, ny teknik och kundupplevelser – Så påverkar det marknadsförare 2023

Alex Baker, Natalie Tideström-Heidmark, Soledad Gonzales, Mats Mileblad och Pino Roscigno

Marketing Talks #2: Nycklarna för att lyckas med Inhouse-satsningen

Mirja Kais

Marketing Talks #3: Mod som framgångssaga i mellanmjölkens land

Jessica W Sandberg, Besvärlig sedan 1977

Marketing Talks #4: 4 tips för att driva lönsam tillväxt och få mer inflytande som marknadschef

Niklas Bondesson, NoA Consulting

Marketing Talks #5: Receptet för en framtidssäkrad marknadsorganisation

Niklas BondessonPeter Lundberg & Robert Ryberg, Kapero

Säsong 2

Marketing Talks

Marketing Talks #6: Möt alla vinnare i Årets Marknadschef 2023 och ta del av deras spännande case!

Johan Fernstedt, Unionen; Zu-Yon Han, Suicide Zero; Sarah Frelin Ekvall, Arken Zoo; Lisa Malmros, Charly

Marketing Talks #7: Så lyckas du med marknadsbudgeten – 5 bästa tips från Erik Modig

Erik Modig, forskare & expert

Marketing Talks #8: De 10 bästa AI-verktygen för marknadsförare

Sara Öhman, konsult och expert

Marketing Talks #9: The Connected Human – Exklusiv Keynote med David Shing

David Shing, futurist, speaker, creative director, strategic digital consultant, and entrepreneur

Marketing Talks #10 – De 7 stegen för att framtidssäkra din roll som marknadschef

Gül Heper-Jämterud, varumärkes- och digitaliseringskonsult

Säsong 3

Event

Marketing Talks #11 – Så organiserar ni er för att arbeta med AI

Björn Owen Glad, strateg, kreatör, författare

Marketing Talks #12: Vad skiljer riktigt bra marknadsorganisationer mot de bra?

Johan Johansson, digital analytiker och mediastrateg

Marketing Talks #13: Så når företag ut på sociala medier – kraften i rörligt innehåll

Johanna Göransson, Ungdomsbarometern & Natalie Tideström, Team5pm Nordics

Marketing Talks #14: Krisexpertens bästa råd – så undviker du förtroendekriser

Jeanette Fors-Andrée, krishanterare och medietränare

Marketing Talks #15: History marketing – så använder företagen sin egen historia som strategisk tillgång

Anders Sjöman, Centrum för Näringslivshistoria

Säsong 4

Studio Puck

Marketing Talks 16: Vinnaren av Årets Marknadschef 2024 – Kulturbygge, varumärkesutveckling och nytänkande strategier

Therese Kempe, Apohem

Marketing Talks #17: Effektivisera din marknadsföring upp till 8X med hjälp av AI, utan att jobba mer

Sibbe Silvén, Bright Mind Agency

Marketing Talks #18: Så skapar du hållbar tillväxt för ditt varumärke – Blueprint for Brand Growth

Jenny Björsne & Ina Sandén, Kantar

Marketing Talks #19: 5G-löken – innovationskraft som får ögonen att tåras

Emelie Demsell, Telia och Christoffer Lind, Prime

Marketing Talks #20: The 2 second brand – Nya spelregler för digital marknadsföring

Erik Modig, forskare och expert