Platsen för ständigt lärande & nätverkande

Det är spännande tider inom marknadsföring och kommunikation; nya roller och arbetssätt, fler kanaler än någonsin, teknik som möjliggör taktisk precision och där samtidigt varumärket är centralt i en transparent värld.

Hos oss inspireras du av spetsen inom marknadsföring och kommunikation, via vårt breda utbud av seminarier & webbinarier, temanätverk, kurser & mentorskap. I ett av Sveriges största professionella nätverk inom marknadsföring och kommunikation är du del av en värdefull gemenskap, skapar nya kontakter och får verktygen för att glänsa i en föränderlig värld.

Välkommen till Marknadsföreningen Stockholm!

Bli medlem du också!

  • Spar tid – vårt program ger dig full koll på det du behöver veta, både live & on demand

  • Nätverka & knyt nya kontakter

  • Inspireras av experter och branschkollegor

  • Ständigt lärande & kompetensutveckling

  • Unik mötesplats

  • Förmånligt medlemspris på alla kurser

  • Exklusiva medlemserbjudanden

BLI MEDLEM NU

Varför Marknadsföreningen Stockholm?

Testimonial

"I mitt yrke förväntas man kunna och veta 'allt' om det senaste inom marknadsföring. Tack vare att jag deltar på lunchseminarium och nätverksträffar så tycker jag att jag har bra kunskap och vet lite mer än de flesta om det senaste."

Agneta Berg, Marketing Communication Manager, Megger Sweden
Testimonial

"Ett mycket bra nätverk för oss – erfarenhetsutbyte, bra kontakter, bra erbjudande för alla medarbetare i FTI att utvecklas i (kurser, nätverksträffar). Det är intressanta områden som bevakas och tas upp. Vi får också insikter från kontakter som vi inte träffar i andra sammanhang."

Anette Löhnn, Marknadschef, FTI
Testimonial

"För att ni har så många bra seminarier, träffar och kurser! Att träffa alla fantastiska medlemmar är väldigt inspirerande."

Elenor Wolgers, Marknadschef, Musikaliska
Testimonial

"Vårt företagsmedlemskap ger alla våra medarbetare inom MarCom hjälp att hålla sig ájour inom sitt arbetsområde. Inte minst får man ju också chans att träffa många trevliga marknadsföringskollegor på andra företag och organisationer."

Ewa Rönndahl, Projektledare, Trygg-Hansa
Testimonial

"För alla intressanta seminarier och möjligheterna till att knyta kontakter inom alla typer av branscher."

Robert Nygårdhs, Marknadschef, Visit Norway
Testimonial

"Jag tycker att det är en fantastisk möjlighet till kompetensutveckling och att bygga nätverk. Gillar särskilt Marknadschefsnätverket där vi får tid till att bolla idéer eller problem med varandra, det är guld värt."

Sofie Samrell, Marknadschef, QBank DAM
Testimonial

"Jag gillar att MiS har ett brett och inspirerande utbud med träffar, seminarier och kurser. Jag har fått med mig mycket intressant kunskap och nya infallsvinklar från de olika evenemang som jag varit med på. Det är också kul att få möjlighet att träffa så många intressanta människor inom branschen."

Sophia Rosenlöf, Marknadskoordinator, Formpipe
Testimonial

"Det ger oss en möjlighet att vidareutbilda oss inom marknadsföring och att nätverka med de smartaste i branschen. Vi tror verkligen på att vi som individer behöver utveckla oss i samma snabba takt som företaget och här är Marknadsföreningen en jättebra möjlighet."

Oskar Klingberg, vd Wiraya
Testimonial

"Jag är med i Marknadsföreningen för att inspireras, utvecklas och träffa massor av fantastiska människor som älskar kommunikation. Om jag hade kunnat hade jag gått på allt ni erbjuder, det svider att behöva välja bort!"

Agneta Andersson, Avalon Innovation
Testimonial

"Jag är relativt ny i min roll och värderar därför kunskapsutbytet som MiS erbjuder oerhört högt. Vi vet alla hur fort allting går och det gäller att hänga med i utvecklingen."

Michèle Sandstedt, EFFSO

Missa inte!

28-maj-24 event-img

Marketing Afternoons: Skapa engagemang och värdeskapande kommunikation med ert hållbarhetsarbete

[PÅ PLATS] 28 maj: De flesta företag börjar nu vakna till och inse att hållbarhet är något som vi alla behöver engagera oss i, och då krävs det att vi gör det på ett genuint och eget sätt – kopplat till vårt syfte och vårt varumärke.

Aktuella event

23

maj.24

Nätverket MiS Inhousecheferna: Ledarskapet och kulturen - viktiga framgångsfaktorer

[PÅ PLATS] 23 maj: Den här träffen tar avstamp i ledarskap och kultur och hur stor inverkan det har på affär, kreativitet och innovation. Hur kan vi arbeta aktivt med detta? Hur kan vi främja ett gott ledarskap och vilken arbetskultur eftersträvar vi?


24

maj.24

Nätverket CxL: Strawberry Member - kan upplevelser ersätta poäng?

[PÅ PLATS] 24 maj: Under denna eftermiddag med CxL-nätverket får vi dyka in i Strawberrys värld och lyssna till hur och varför de ska utveckla sitt lojalitetsprogram från ett "traditionellt" hospitality-program till att handla om upplevelser i vidare bemärkelse, och dessutom belöna hållbara beteenden.

28

maj.24

Marketing Afternoons: Skapa engagemang och värdeskapande kommunikation med ert hållbarhetsarbete

[PÅ PLATS] 28 maj: De flesta företag börjar nu vakna till och inse att hållbarhet är något som vi alla behöver engagera oss i, och då krävs det att vi gör det på ett genuint och eget sätt – kopplat till vårt syfte och vårt varumärke.


29

maj.24

Marketing Afternoons GÖTEBORG: Så får du marknadsavdelningen att hänga på AI-revolutionen

[GÖTEBORG] 29 maj: Följ med på en resa in i en framtid där AI spelar en avgörande roll på varje marknadsavdelning. En framtid där de som använder AI kommer ha ett försprång gentemot konkurrenterna.

11

jun.24

Marketing Talks #14: Krisexpertens bästa råd – så undviker du förtroendekriser

[ONLINE] 11 jun: I detta avsnitt av Marketing Talks ger Jeanette Fors-Andrée sina bästa råd för att undvika förtroendekriser. Du får handfasta metoder och förhållningssätt för att bemöta mediala granskningar och äga din egen agenda även i de mest kritiska situationerna.


13

jun.24

Skapa emotionella kundrelationer genom doft: Studiebesök och workshop hos No Ordinary Scent

[PÅ PLATS] 13 juni: Tack vare ökad forskning inom neurovetenskap och marknadsföring har företag börjat inse doftens enorma potential. Med hjälp av doft kan vi väcka känslor och minnen och skapa en atmosfär som stärker varumärkesidentiteten. Välkommen till ett studiebesök med workshop hos No Ordinary Scent!

Aktuella kurser

Vill du prova våra nyhetsbrev?

Let’s keep in touch! Vi vill gärna bjuda dig på utskick med inspiration, trendspaning och erbjudanden inom ramarna för vår verksamhet. Du kan då se fram emot artiklar, en och annan inspelning från våra webbinarier, samt tips från vårt event- och kursutbud. Splash


Marknadsföreningen på Instagram