CMO goes TECH

Nätverket CMO goes TECH: Einride and Bang & Olufsen showcase innovation and cultural relevance in B2B and luxury markets

Marknadsföreningen Sverige

Revolutionizing Road Freight and Redefining Sound

– Einride and Bang & Olufsen Showcase Innovation and Cultural Relevance in B2B and Luxury Markets

Benefit from the expertise of Einride and Bang & Olufsen as they share invaluable advice and real-world case studies to guide you along the way.

Corinne AaronHow does a brand like Einride make the topic of road freight relatable?

People rarely think about the fact that almost everything around us came by truck, which has a huge impact on the environment and our lives. With innovation and technology at the center, Einride uses creativity to turn transportation into a relatable topic. In a B2B environment, Einride leverages B2C strategy to make people care, and encourage change in the industry.

Speaker: Corinne Aaron, CMO, Einride
Corinne Aaron brings over two decades of global marketing experience, with over ten years in leadership positions, to her new role at Einride.

Metamorphosis – A century of beautiful sound

How do you make a 100-year-old brand culturally relevant for a new generation of luxury consumers? Bang & Olufsen has a history of breaking the mould to redefine how we experience sound and vision. In this keynote, Paul outlines some of the brand’s core challenges and shifts supporting their journey towards luxury.

Speaker: Paul Fletcher Collins, Global Creative Director, Bang & Olufsen
Paul heads up the inhouse creative team and is responsible for the brand and all creative output globally.

Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja eller ”gå med i” en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till alla de temabaserade nätverksgruppernas träffar. De två rollbaserade nätverksgrupperna, ”MiS Marknadscheferna” och ”MiS Inhousecheferna”, vänder sig till dig som är marknadschef eller inhousechef, eller motsvarande).
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

Timings:
16:00 Check in, mingle and registration
16:30 Intro
16:35 Paul Collins – B&O
16:55 Corinne Aaron – Einride
17:15 Q&A
17:45-18:00 Mingle

CMO goes TECH is headed by Gül Heper Jämterud, who will be hosting and moderating this event, and all CMO goes TECH network meetup events.

Info & anmälan

När: Wednesday September 18, at 4pm-6pm
Var: TBD

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

INTE MEDLEM

”Marknadschefer måste kunna ha kompetens att påverka och förbättra hela kundresan”

blog-img

Gül Heper Jämterud spanar kring marknadschefens roll

by: mis

18-mar-24