Erik Modig

Marketing Levels: Kurser med Erik Modig

Marknadsföreningen Stockholm

Marketing Levels är en onlineplattform fylld med kurser inom marknadsföring, där du sätter samman ditt eget utvecklingsspår, lär dig nytt i din takt och när det passar dig. I plattformen guidas du av experten Erik Modig som med engagerande innehåll och praktiska övningar hjälper dig att lyckas i din roll som marknadsförare. 

Marketing Levels erbjuder on demand-kurser inom en rad ämnen; så som digital marknadsföring, sociala medier, content marketing, sökmotoroptimering (SEO), e-postmarknadsföring, analys och mycket mer.

Genom Marknadsföreningens fördjupade samarbete med Marketing Levels är vi så glada att kunna erbjuda dig som medlem 60 min handledning av Erik Modig när du registerar dig hos Marketing Levels. Handledningen utgår från era utmaningar och ni får en en plan för vilka mikrokurser ni ska gå. Om ni är ett team så får ni en 45 minuter kick-off med hela teamet! Kontakta elina@mis.se för att erhålla ditt erbjudande. 

I handledningen ingår:

  • Du berättar din situation och utmaningar
  • Erik ger inspel och kommer med erfarenheter från din bransch/situation
  • Tillsammans pratar ni igenom nästa steg och vad Erik tror är det som skulle lyfta dig och ditt företag mest
  • Erik sammanställer och och skickar en skräddarsydd plan för vilka kurser han tror skulle gynna dig mest

Genom samarbetet genomför vi regelbundet traditionella fysiska kurser i Marknadsföreningens regi, där Erik baserat på de olika digitala spåren i ML på en heldag fördjupar tematiken och du får chansen att diskutera och lära av andra. Alla kommande IRL-kurser med Marketing Levels och Marknadsföreningen finner du här.

Om Erik Modig

Erik Modig anses vara en av Sveriges främsta experter på marknadsföring. Hans forskning vid Handelshögskolan har lett till flertalet internationellt uppmärksammade artiklar och böcker, varav hans bok ”Bang for the Buck” blev utsedd till Årets Marknadsföringsbok i Sverige. Han är rådgivare åt flera av Sveriges mest framgångsrika bolag och har själv grundat e-learningbolaget Marketing Levels som är en digital plattform för marknadsföringskunskap, utbildning och rådgivning.