Erfarenhetsnätverk – välkommen till mötesplatsen för nyfikna människor!

I Marknadsföreningens erfarenhetsnätverk har du möjlighet att utöka ditt kontaktnät, få råd och stöd i en mindre grupp och ta del av andras erfarenheter och kunskaper på ett visst område.

Hur fungerar det?

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • För de temabaserade nätverksgrupperna: Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens alla träffar
  • För de rollbaserade nätverksgrupperna: För att delta vid träffarna med ”MiS Marknadscheferna” och ”MiS inhouse-cheferna” ser vi gärna att din roll är marknadschef respektive inhouse-chef eller motsvarande. En stor del av syftet med dessa två nätverk är för medlemmar med respektive yrkesroll att mötas och diskutera och lyfta egna utmaningar i rollen.
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen
  • Som medlem i Marknadsföreningen Stockholm går du kostnadsfritt på alla nätverkens träffar!
  • Gäster är välkomna till gästpris, anges vid anmälan.
Business Mingel

Våra nätverksgrupper

Marknadsföreningens ideella nätverksledare ansvarar för sin respektive nätverksgrupp och planerar träffar

Temabaserade nätverksgrupper

Samtliga träffar med dessa grupper är öppna för alla medlemmar

CMO goes TECHCMO goes TECH

Welcome to our brand new English language marketing and tech network for the CMO of the future.

Content marketingContent Marketing

Vi vänder oss till dig som redan arbetar med content marketing, eller som vill veta mer inför framtida projekt där det kommer dyka upp.

CxL: CRM, CX & KundLojalitetCxL

Det här är nätverket för dig som arbetar med eller är intresserad av customer experience, CRM och kundlojalitet.

Employer BrandingEmployer Branding

I detta nätverk tar vi grepp om begreppet Employer Branding i både teori och praktik – det vill säga allt från aktuella teorier, metoder och verktyg till konkreta kundcase.

VarumärkeVarumärke

Syftet med nätverksgruppen är att i en mindre grupp dela visioner, diskutera trender och byta erfarenheter för att både inspirera och öka våra kunskaper.

Rollbaserade nätverksgrupper

Träffarna med dessa grupper är till för dig som är marknadschef respektive inhousechef eller motsvarande

InhouseMiS inhouse-cheferna

Nätverket för dig som är inhousechef idag, dvs du som har ett kreativt produktionsteam som du är chef över. Nätverket riktar sig även till marknadschefer som planerar att starta en inhousebyrå i närtid.

MiS marknadschefernaMiS Marknadscheferna

Nätverket för dig som vill vässa din marknads- och kommunikations-avdelning och din egen förmåga att bedriva ett förändringsarbete.

InfoVill du gå på en nätverksträff?

Under EVENT lägger vi ut alla nätverksträffar och där kan du anmäla dig precis som du gör till övriga seminarier och träffar.

Vill du engagera dig mer?

Har du frågor, idéer eller förslag kring de olika nätverken eller saknar du en grupp inom ditt område? Du kan vara ledare i en grupp åt gången. Mejla gärna oss på info@mis.se

  • Dela :