Det här är nätverket för dig som arbetar med eller är intresserad av customer experience, CRM och kundlojalitet. I gruppen vill vi ge inspiration om hur man kan arbeta med relationsmarknadsföring genom praktiska case och intressanta föreläsningar.

Vi vill diskutera vilka kommunikationskanaler som är mest lämpade för relationsmarknadsföring och hur man skapar långsiktiga relationer med sina kunder, men ändå behåller kundens integritet.

Här kan du också läsa en kort intervju med Camilla Cramner om vårens träffar och vad som sker inom CRM/kund just nu.

Kommande träffar:

15 april: Så jobbar Apoteket för att få fler omnikanalkunder och öka lojaliteten

Ledare:

Camilla CramnerCamilla Cramner har lång erfarenhet från seniora positioner på stora multinationella företag inom kundlojalitet, marknad, varumärke, Customer Experience, CRM/CVM. Hon har även startat LoyaltyFactory som erbjuder strategier och lösningar med fokus på CRM/CVM och marketing automation.

Kontakt: camilla.cramner(@)loyaltyfactory.se

Ann NetterwallAnn Netterwall, har över 20 års erfarenhet från DM-branschen. Driver idag Kiwano Relation som hjälper till med hela eller delar av DM/DR-produktioner.

Kontakt: ann(@)kiwano.se

karin bjäreholt

Karin Bjäreholt arbetar idag som Digital CRM-strateg på Lärarförbundet och arbetar med utveckling av medlemshantering och medlemskommunikation. Hon har tidigare jobbat bl.a. som CRM- och Databasansvarig på Stiftelsen Friends, CRM-konsult och säljare med kunskap inom CRM, DR, DM och relationsmarknadsföring.

Kontakt: karinbjareholt(@)outlook.com

Socialt

Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna, t ex på vår LinkedIn- eller Facebook-sida.

Använd gärna hashtaggen #mis_sthlm där och på Twitter och Instagram för att andra ska kunna följa dina inlägg.

Ansvarig från Marknadsföreningen: Jenny Aarnio, jenny(@)mis.se

Tidigare träffar:

  • Dela :