Sara Öhman

Marketing Talks #8: De 10 bästa AI-verktygen för marknadsförare

Marknadsföreningen Stockholm

10 användbara generativ AI-verktyg att testa som marknadsförare idag

– Välkommen till Marketing Talks #8

Arbetet med att låta generativa AI-verktyg effektivisera marknadsavdelningar har redan börjat! Samtidigt lanserar de mest använda plattformarna nya versioner som gör vad vi kan få ut av dem ännu bättre. Men vilka är de mest användbara plattformarna? Det går vi igenom i detta Marketing Talks. 

Vilken plattform som kommer bli marknadsförarnas favorit är ännu oklart. Kanske är det någon helt ny, kanske är det någon plattform vi redan använder. I detta avsnitt av Marketing Talks guidar Sara Öhman dig genom djungeln av verktyg som finns tillgängliga för marknadsförare.

Sara kommer att gå igenom:

  • Verktyg som hjälper dig göra research, målgruppsanalys och konkurrensanalys
  • Verktyg som hjälper dig med idégenerering för de specifika problem du försöker lösa
  • Verktyg för att skapa och optimera innehåll
  • Verktyg för distribution av din marknadsföring

Välkommen till ett Marketing Talk som kommer utöka din verktygslåda med (minst) 10 nya verktyg!

När: Onsdag 8 november, kl 09.15 – 10.00*
Var: Online, i Members Lounge

*HÅLLTIDER:
9:15-9:45 Föreläsning
9:45-10:00 Live Q&A och eftersnack

Marketing Talks, 8 november, kl 09:15-10:00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem
Marketing Talks

Om Marketing Talks

Vår programserie Marketing Talks är en energiinjektion av matnyttiga och högaktuella ämnen i rappt format. Vi inleder med en online-föreläsning i Members Lounge och därefter följer en LIVE-diskussion och Q&A för fördjupning. Passa på att nätverka med andra live såväl som utforska det som också finns on demand på den digitala plattformen Members Lounge i vVenues.

Om talaren

Sara Öhman är en fristående konsult och expert på datadriven marknadsföring och sociala medier. I hennes arbete stöttar hon marknads- och kommunikationsavdelningar i hur de kan använda sina digitala plattformar på ett effektivt sätt för att driva trafik och konvertering. Hon har blivit en viktig rådgivare för dem som vill inkludera AI och andra digitala verktyg i sina strategier. Med många års erfarenhet av att leda workshops och föreläsningar, är hon en uppskattad talare som delar med sig av sina kunskaper på ett engagerande och pedagogiskt sätt.

Sara leder även vår AI-kurs online, med två datum i höst: