Marknadsföreningen Sverige
Marketing Levels är en onlineplattform fylld med kurser inom marknadsföring, där du sätter samman ditt eget utvecklingsspår, lär dig nytt i din takt och när det passar dig. I plattformen guidas du av experten Erik Modig som med engagerande innehåll och praktiska övningar hjälper dig att lyckas i din roll som marknadsförare.
Marketing Levels erbjuder on demand-kurser inom en rad ämnen; så som digital marknadsföring, sociala medier, content marketing, sökmotoroptimering (SEO), e-postmarknadsföring, analys och mycket mer.
Som medlem i Marknadsföreningen Sverige ingår dessutom 60 minuters personlig handledning av Erik Modig
Genom Marknadsföreningens fördjupade samarbete med Marketing Levels är vi så glada att kunna erbjuda dig som medlem 60 min handledning av Erik Modig när du registerar dig hos Marketing Levels eller bokar denna kurs. Handledningen utgår från era utmaningar och ni får en en plan för vilka mikrokurser ni ska gå. Om ni är ett team så får ni en 45 minuter kick-off med hela teamet. Kontakta elina@mis.se för att erhålla ditt erbjudande.
I handledningen ingår:
- Du berättar din situation och utmaningar
- Erik ger inspel och kommer med erfarenheter från din bransch/situation
- Tillsammans pratar ni igenom nästa steg och vad Erik tror är det som skulle lyfta dig och ditt företag mest
- Erik sammanställer och och skickar en skräddarsydd plan för vilka kurser han tror skulle gynna dig mest
Så fungerar Marketing Levels – ladda ner PDF
All kunskap, mallar och inspiration du kan behöva – Ett kursbibliotek med över 100 kurser inom marknadsföring med tillhörande mallar, slides och frågemöjligheter med Erik Modig.
Det som gör Marketing Levels unikt är att vi strävar efter praktisk kunskap som är forskningsbaserad och som alltid tar hänsyn till helhetsförståelse. Vi är inte en kurs utan en kontinuerlig lösning för dig att hitta kunskap, inspiration och ett bollplank.
Ladda ner PDF:en och läs igenom vad ett årsmedlemskap ger dig.
Kurser med Marketing Levels på plats i Stockholm
Genom samarbetet genomför vi regelbundet traditionella fysiska kurser i Marknadsföreningens regi, där Erik baserat på de olika digitala spåren i ML på en heldag fördjupar tematiken och du får chansen att diskutera och lära av andra. Alla kommande IRL-kurser med Marketing Levels och Marknadsföreningen finner du här.
Om Erik Modig
Erik Modig anses vara en av Sveriges främsta experter på marknadsföring. Hans forskning vid Handelshögskolan har lett till flertalet internationellt uppmärksammade artiklar och böcker, varav hans bok ”Bang for the Buck” blev utsedd till Årets Marknadsföringsbok i Sverige. Han är rådgivare åt flera av Sveriges mest framgångsrika bolag och har själv grundat e-learningbolaget Marketing Levels som är en digital plattform för marknadsföringskunskap, utbildning och rådgivning.