MiS Inhousecheferna
Erfarenhetsnätverket för Inhouse-chefer
Varmt välkommen till nätverket för Inhousechefer!
Rollen som inhousechef är utvecklande men också utmanande. Där finns många intressenter med olika förväntningar, såsom:
- Åtskilliga beställare med olika behov och önskemål
- Teamet du ansvarar för som behöver leverera både kreativ höjd och kostnadseffektivitet
- Ledningens förväntningar gällande inhousebyråns uppdrag
Vi upplever att många inhousechefer har väldigt lika utmaningar trots helt olika branscher. Därför önskar vi stärka inhousechefens roll, genom att lära oss och utvecklas av varandras input och erfarenheter. Resultatet blir mer effekt och effektivitet!
Nätverket riktar sig till dig som är inhousechef idag, dvs du som har ett kreativt produktionsteam som du är chef över. Nätverket riktar sig även till marknadschefer som planerar att starta en inhousebyrå i närtid.
Nätverket MiS Inhousecheferna: Så framtidssäkrar du inhousebyrån
[STOCKHOLM] 5 dec: Årets fjärde nätverksträff med MiS Inhousecheferna kommer att fokusera på framtidssäkring av inhousebyrån från olika perspektiv.
Vår nya nätverksgrupp för dig som är inhousechef idag (eller annan chef över ett kreativt produktionsteam) eller marknadschef med planer på att starta en inhousebyrå, planerar fyra träffar under 2024:
- 7 MAR: Inhousebyråns uppdrag, Anna Romson, Cogs Creative
- 23 MAJ: Ledarskapet och kultur, Patrik Söder, Marknadschef, SBAB
- 5 SEP: Effekt & effektivitet, Tomas Bäcklund, CMO Elite Hotels
- 5 DEC: Så framtidssäkrar du inhousebyrån, Tomas Seo, Föreläsare och strategikonsult
Intresseanmälan
➡️ Är du redan medlem i Marknadsföreningen? Då är du välkommen att ta del av denna nätverksgrupp så länge du är Inhousechef/Marknadschef el. motsvarande.
Får du inte vår kommunikation och inbjudningar till MiS Inhousecheferna? Använd formuläret nedan så ändrar vi på det.
➡️ Är du inte medlem i Marknadsföreningen men vill ta del av information om nätverket? Använd formuläret så håller vi dig uppdaterad kring vad som händer i MiS inhousecheferna.
Är du intresserad av medlemskap kan du läsa mer här.
Ledare
Socialt
Passa på att diskutera aktuella ämnen även mellan träffarna, t ex på vår LinkedIn- eller Facebook-sida.
Tidigare teman
- Ledarskapet och kulturen – viktiga framgångsfaktorer – Patrik Söder, Marknadschef, SBAB
- Så tar du inhousebyrån till nästa nivå – Anna Romson, Creative Director, Cogs Creative