webbinarium

Webbinarium: Nå och engagera era målgrupper

Marknadsföreningen Stockholm

Nå och engagera era målgrupper

– 3 kompetenser ditt marknadsteam behöver 2021

Välkommen på webbinarium i “Ted Talks-stil” där vi på Marknadsföreningen Stockholm bjuder på innehåll ur några av våra mest omtyckta kurser inom Customer experience, Content Marketing & Filma med mobilen.

Idag förväntar vi oss som kunder snabbhet och relevans. Vi vill bli igenkända, få bra service och enkelt få relevanta rekommendationer och förslag. Genom engagerande och relevant content, samt känna sin kundgrupp och vad de vill ha i alla delar av en kundresa kan du både vara personlig och relevant.

Tre av våra kursledare och experter inom respektive områden kommer att prata om 3 kritiska områden varje organisation behöver jobba med; Customer experience, Content marketing och rörligt.

  • Få tips på hur du skapar engagerande och relevant content för att nå dina målgrupper.
  • Hur du kan mäta och få koll på vilka som är dina mest lojala & lönsamma kunder. Och hur du kan vara mer personlig och relevant i din kommunikation till dina kunder.
  • Skapa eget rörligt material i dina kanaler som engagerar.

Agenda

Introduktion
Marie Sommar, vd, Marknadsföreningen Stockholm
Så får du lojala och lönsamma kunder: CX, CRM och kundlojalitet
Camilla Cramner, Loyalty Factory
Engagera och skapa effekt med content marketing
Maria Westman, C by West
Ökat engagemang med video – så gör du
Tobias Elvhage, Fenix Film

När: Onsdag 10 februari kl. 09:00 – 09:45
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom

Webbinarium, 10 februari, kl 09:00-09:45

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Camilla Cramner är grundare av företaget LoyaltyFactory och utbildar och konsultar inom området CX, CRM, lojalitet. Camilla har ett brett perspektiv på kundrelationer genom lång, gedigen erfarenhet från seniora positioner I stora företag, både i Sverige, i Europa och i USA. Camilla är en flitigt anlitad talare och även nätverksledare för Marknadsföreningens nätverk CxL (Customer Experience, CRM, Lojalitet).

Maria Westman har över 20 års erfarenhet inom media, kommunikation, ledningsarbete, organisations- och affärsutveckling. Idag driver Maria sitt bolag C by West och arbetar som strategisk rådgivare. Utbildningar och föreläsningar genomför Maria ofta på IHM Business School. Maria är engagerad i content marketing på flera sätt, bland annat som ordförande i Swedish Content Agencies och nätverksledare för Content Marketing i Marknadsföreningen.

Tobias Elvhage har jobbat med film- och TV-produktioner sedan 2006 och driver sedan 2010 Fenix Film AB. Han är utbildad på Stockholms Mediaskola, på NTD Televisions huvudkontor i New York och vid Berghs School of Communication.