Marketing Afternoons

Save the date – Marketing Afternoon Online

Marknadsföreningen Stockholm

Save the date – Marketing Afternoon Online

–Med Pino Roscigno, vinnare av Årets Marknadschef 2019!

Möt vår vinnare i Årets Marknadschef 2019, Pino Roscigno, Stadium, i ett samtal fullmatat med värdefulla råd kring marknadsföring och kommunikation, kundupplevelse & innovation.

Moderator: Marie Sommar, vd Marknadsföreningen Stockholm

Mer information kommer. Anmälan öppnas i augusti. Till dess kan du spana in vinnarintervjun med Pino på Fotografiska från tidigare i år.

 

När: Torsdag 24 september kl. 15:00-16:15
Var: Sänds från United Spaces studio – Deltagande sker via Zoom

 

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.

Så behandlar vi dina personuppgifter

Vinnarintervju Årets Marknadschef 2019: Pino Roscigno, Stadium

Om Marketing Afternoons

Marketing Afternoons är en seminarieserie signerad Marknadsföreningen Stockholm och United Spaces där vi fyra eftermiddagar om året lyfter fram det allra bästa inom marknadsföring och kommunikation. Kom och bli inspirerad av spännande talare och case samtidigt som du får en rejäl energiboost i form av en nyttig powerfika.*

*Under rådande omständigheter har vi flyttat eventet online. Vi uppmuntrar alla att, över en kopp kaffe eller te och något energigivande att tugga på, stanna kvar efter föredraget för att ställa frågor och inte minst mingla och diskutera med andra deltagare! Via Zoom kan du göra detta med såväl bild och ljud som via chat.

Tidigare nerslag i seminarieserien Marketing Afternoons:

  • Silla Levin, Forsman & Bodenfors: Kommunikationens kraft – att bygga hållbara varumärken
  • Calle Sjönell, Facebook: Vad fungerar i sociala medier, på riktigt?
  • Patrik Nygren-Bonnier, Årets Marknadschef 2017, Så skapades reklamkoncepten bakom IKEA och Åhléns