Indiska

Online med nätverket Varumärke: Indiska & varumärket

Marknadsföreningen Stockholm

Ett case i varumärke med Indiska

– Hur man upprätthåller ett starkt varumärke & konkurrenskraft över tid

Ständig trendhysteri & en bransch i förvandling och nu också en Covid-pandemi. Hur lyckas man under dessa förutsättningar?

Följ med oss på en intressant varumärkesresa tillsammans med Indiska!

Investera din lunchtimme i att lyssna till Matilda Agné och berättelsen om Indiska – hur man kan upprätthålla ett starkt varumärke och en konkurrenskraft över tid med ständiga trender och skiftande marknadsförutsättningar. Hur har man lyckats behålla företagets och varumärkets värden och dessutom omvandlat dem till möjligheter? Ni får också som extra krydda en kort överblick över nuläget för klädmärken baserat på den stora globala varumärkesundersökningen BrandZ .

När: Torsdag 11 mars, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)

Nätverksträff 11 mars, kl 12.00-13.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Matilda Agné, Head of Content & PR på Indiska