Employer Branding

Online med nätverket Employer Branding: Kontoret i det nya hybrida arbetslivet

Marknadsföreningen Stockholm

Kontoret i det nya hybrida arbetslivet

– Online med Employer Branding-nätverket

Mycket fungerar bra men 55% upplever att distansarbete går ut över teamkänslan. Hur planerar vi kontoret för framtidens hybrida arbetsliv?

Idag är inte geografiskt avstånd till arbetsgivaren längre ett hinder. Däremot är upplevd närhet och tillhörighet avgörande för medarbetarnas trivsel och hälsa – och därmed organisationens framgång. Och vad händer med våra kontorslokaler som är en sådan stor del av varumärket för kunder och medarbetare?

Som ett återkommande inslag i Kantar Sifos och Marknadsföreningen Stockholms Employer Branding-nätverk, bjuder vi på seminarium om det hybrida arbetet och kontoret i framtiden. Max Keysberg och Miranda Jensen delar med sig av JLLs erfarenheter när de hjälper sina kunder med dagens kontorslokaler, hur medarbetare påverkas och vad de ser för behov och innovationer framåt. Kantar Sifos Mathias Axelsson och Katarina Önell delar med sig av vad som händer med teamkänslan.

När: Tisdag 11 maj, kl 09.00 – 10.00
Var: Online, via Zoom

Nätverksträff 11 maj, kl 09.00-10.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Miranda Jensen (Head of Project & Development Services): Miranda har 15 års erfarenhet av fastighetsbranschen där hon alltid haft hyresgästens behov i fokus – både på fastighetsägarsidan och rådgivarsidan. Hon är affärsområdesansvarig för Project and Development Services på JLL där kärnan är hyresgästens behov och hur dessa speglas i kontorslokalerna. Utifrån behoven stöttas hyresgästen i att ta fram arbetsplatsstrategier och säkerställa att lokalen och ibland hela fastigheter stödjer denna och det varumärket skall stå för.

Max Keysberg (Head of Project Management Corporates): Max är Head of Project Management Corporates på JLL och leder ett team av experter som med insikt, framåtblick och relevant marknadskunskap levererar strategisk hyresgästrådgivning och förändringsledningstjänster.  Han hjälper kunder utifrån deras kärnverksamhet, strategiska vision, kulturella strävande, ekonomiska mål och tekniska behov med att skapa och utrusta den mest inspirerande och kostnadseffektiva arbetsplatsen som också representerar varumärket.