Telia

Online med nätverket CxL: Så jobbar Telia insiktsdrivet med att mäta och förbättra kundnöjdhet och kundlojalitet

Marknadsföreningen Sverige

Så jobbar Telia insiktsdrivet med att mäta och förbättra kundnöjdhet och kundlojalitet

CxL-nätverket gästas av Anne Mede-Ageling, Customer Insight Manager på Telia, som berättar om hur Telia arbetat strukturerat sedan 2012 med att mäta kundlojalitet genom NPS (Net promotor score) och delar med sig av lärdomar, insikter och framgångsfaktorer.

Anne delar med sig av tips på hur hela organisationen kan samlas runt ett tydligt mål för att sätta kunden i fokus och lyfta nöjdhet och lojalitet.

Du får med dig följande:

  • Hur du sätter mål på kundlojalitet med hjälp av NPS-metoden
  • Hur du arbetar med att utvärdera och förbättra kundresor
  • Hur du identifierar pain points och arbetar med ständiga förbättringar
  • Lärdomar och framgångsfaktorer för att öka lojaliteten.

Anne kommer bjuda på spännande case där man sett stor utväxling när man kraftsamlat och satsat på detta område. Du får veta mer om hur man organiserat sig runt detta arbete för att lyckas. Vi får även ta del om tankar framåt och hur man ser på möjligheter och utmaningar när det gäller att än mer koppla ihop Customer Experience med personalisering. Att knyta ihop dessa två områden ytterligare för att maximera lojaliteten och arbeta alltmer individanpassat.

När: Tisdag 9 februari, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)

Nätverksträff 9 februari, kl 12.00-13.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Anne Mede-Ageling, Customer Insight Manager på Telia.