Storytelling

Nätverket Content Marketing: Blicka in i en storytellers arbete

Marknadsföreningen Stockholm

Så skapar du en bra story: Blicka in i en storytellers arbete

– Online med nätverksgruppen Content Marketing

Hur får man till en bra berättelse? Och hur kan storytelling bli kärnan i ett företags kommunikation? Creative director Linus Fremin kommer att lyfta inspirerande exempel – allt från k-popgruppen BTS till nattvandrande föräldrar – för att ge en inblick i den kreativa processen bakom framgångsrik content marketing.

Linus kommer att prata om hur man får fram en riktigt bra story – oavsett vad eller vem det handlar om. Han kommer att ge en inblick i den kreativa processen och i hantverket bakom riktigt bra content marketing.

När: Tisdag 28 september, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom

Nätverksträff 28 september

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Linus Fremin är creative director på contentbyrån Make Your Mark, där han arbetar med kunder som Volvo Cars, Vattenfall, Klarna, JM och Försvarsmakten. Han har närmare 15 års erfarenhet av att jobba med journalistik, kommunikation och film.