Varumärke

Nätverket Varumärke: Fonus – en varumärkesresa från döden till livet

Marknadsföreningen Sverige

Fonus – en varumärkesresa från döden till livet

– Välkommen till en nätverksträff med Varumärke

Johan Henriksson, strateg och grundare av New Normal, och Peter Göransson, koncernchef för Fonus, berättar om framgångsfaktorer och fallgropar i det gemensamma arbetet med att förändra associationerna till Sveriges största begravningsbyrå.

Vad du får med dig:

  • Långsiktigt förändringsarbete
  • Mätningar och mod
  • Nycklarna till ett bra samarbete
  • Intern förankring och delaktighet
  • Marknads-PR för mindre mediabudget
  • Produkt- och tjänsteutveckling som kommunikativt grepp
  • Marknadsaktiviteter som nått affärsmål och kreativa priser i Guldägget, 100 w, och Spinn
Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

När: Tisdag 28 mars, kl 08.30 – 10.00*
Var: New Normal, Götgatan 36, 1 tr (Brunogallerian)

*HÅLLTIDER:
8:15 – 8:30: Incheckning och frukost
08:30 – 09:45: Föreläsning
09:45 – 10:00: Diskussion & frågor

Nätverksträff 28 mars, kl 08.30-10.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Johan Henriksson, strateg och grundare av New Normal
Peter Göransson, koncernchef för Fonus