Marknadsföreningen Sverige
Fonus – en varumärkesresa från döden till livet
– Välkommen till en nätverksträff med Varumärke
Johan Henriksson, strateg och grundare av New Normal, och Peter Göransson, koncernchef för Fonus, berättar om framgångsfaktorer och fallgropar i det gemensamma arbetet med att förändra associationerna till Sveriges största begravningsbyrå.
Vad du får med dig:
- Långsiktigt förändringsarbete
- Mätningar och mod
- Nycklarna till ett bra samarbete
- Intern förankring och delaktighet
- Marknads-PR för mindre mediabudget
- Produkt- och tjänsteutveckling som kommunikativt grepp
- Marknadsaktiviteter som nått affärsmål och kreativa priser i Guldägget, 100 w, och Spinn
En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:
- Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
- Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
- För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen
När: Tisdag 28 mars, kl 08.30 – 10.00*
Var: New Normal, Götgatan 36, 1 tr (Brunogallerian)
*HÅLLTIDER:
8:15 – 8:30: Incheckning och frukost
08:30 – 09:45: Föreläsning
09:45 – 10:00: Diskussion & frågor
Nätverksträff 28 mars, kl 08.30-10.00
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Johan Henriksson, strateg och grundare av New Normal
Peter Göransson, koncernchef för Fonus