Marknadsföreningen Sverige
Bakom Carglass framgång – Medarbetarnas betydelse i marknadskommunikationen
– Välkommen till en nätverksträff med Varumärke
Tiderna för att byta bilglas har förändrats. Med den senaste teknologin, som kameror och sensorer integrerade i fordonsrutor, skapas en dramatisk förändring på marknaden. Det är därför Carglass, en del av den globala aktören Belron International, satsar stort på den svenska marknaden. Du har säkert sett deras engagerande reklamfilmer där medarbetare står framför kameran.
Fredrik Thors, Försäljningschef på Carglass, och Ivar Lane, Marknadschef på Carglass, berättar om deras arbete för att skilja Carglass och Belron-koncernen från andra. Ett fokuserat arbete med att utveckla kvalitet och leverera den bästa kundupplevelsen. Utforska de drivkrafter som ligger bakom deras storsatsning och lär dig varför Carglass väljer att låta sina medarbetare ta plats i marknadskommunikationen.
Välkommen till en spännande eftermiddag hos Carglass att inspireras av deras passion för bilar och säkerhet!
En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:
- Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
- Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
- För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen
När: Torsdag 21 september, kl 17.00 – 19.00*
Var: Carglass huvudkontor, Karlavägen 108
*HÅLLTIDER:
17:00-17:15 Check in, mingel, fika
17:15-19:00 Casegenomgång Carglass – diskussion och Q&A
Nätverksträff 21 september, kl 17.00-19.00
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter