A nyheterna

Nätverket Employer Branding: Så skapar Aller Media engagerande kommunikation

Marknadsföreningen Stockholm

Så blev Aller Media prisade för sin internkommunikation!

– Nätverksträff med Employer Branding

Förra året kammade Aller Media hem guld i tävlingen ”Magnet Employer Branding Awards” och prisades med Stora Kommunikationspriset med sin interna nyhetssändning ”A Nyheterna”. 

De fick utmärkelserna tack vare sitt arbete med att lyckas skapa en engagerande kommunikationsplattform & kanal där alla medarbetare blir engagerade och delaktiga och som skapat en stark vi-känsla i företaget.

Välkommen till höstens andra nätverksträff med nätverksgruppen Employer Branding, där vi kommer att inspireras av hur Aller Media skapat ett starkt employer brand! Du får då chansen att lyssna på Jennie Knutsson, Kommunikationschef, och Ebba Welin, Kommunikatör, som båda två har arbetat med ”A Nyheterna” sedan starten för 2,5 år sedan.

Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

När: Torsdag 24 november, kl 08.30 – 10.00
Var: Aller Media, Humlegårdsgatan 6

Det bjuds på kaffe & enklare frukost!

Nätverksträff 24 november, kl 08.30-10.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem