CxL Nätverksträff

Nätverket CxL: Så optimerar Kappahl kundresan

Marknadsföreningen Sverige

Så optimerar Kappahl kundresan

– Välkommen till en nätverksträff med CxL

Kappahl satsar på arbetet med CRM och kundlojalitet och har ett globalt team för detta som hålls ihop av Linda Rosendal, Global CRM Manager.

På den här träffen träffar vi Linda som kommer berätta om hur Kappahl arbetar med att optimera kundresan från början till slut. Hon kommer dela med sig av sina erfarenheter och arbetet framåt vad gäller hur man skapar en bra kundresa, med relevant kundkommunikation och en attraktiv kundklubb som i sin tur driver kundlojalitet.

Linda tycker hon har världens roligaste jobb där hon får kombinera sin passion för kundupplevelse med mode och arbeta med ett fantastiskt team! Vi ser mycket fram emot att göra denna träff till en interaktiv stund i workshopformat där vi också har tid för gemensam diskussion och reflektion. Träffen är därför lite längre än vanligt. Vi hoppas att vi ses där!

Du kommer få med dig tankar och ideer om:

  • Kundresan
  • Lojalitetsprogram
  • Relevant Kundkommunikation
  • Organisation och arbetssätt

Varmt välkommen!

Nätverksgruppen CxL (CRM, CX & KundLojalitetCxL) leds av Camilla Cramner, Karin Bjäreholt och Ann Netterwall.

Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja eller ”gå med i” en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till alla de temabaserade nätverksgruppernas träffar. De två rollbaserade nätverksgrupperna, ”MiS Marknadscheferna” och ”MiS Inhousecheferna”, vänder sig till dig som är marknadschef eller inhousechef, eller motsvarande).
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

Info & anmälan

När: Tisdag 26 november, kl 14.30 – 17.00*
Var: United Spaces, Torsgatan 26, Stockholm

*HÅLLTIDER:
14:30 Incheckning, mingel och kaffe
15:00-17:00 Föreläsning, diskussion och frågestund

Nätverksträff 26 nov, kl 14.30-17.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

INTE MEDLEM

Om talaren

Linda Rosendal, Global CRM Manager på Kappahl, med en bakgrund inom detaljhandel, bland annat från Stena Line och P&G.