CxL

Nätverket CxL: Hur skapar man världens bästa kundupplevelse och får återkommande kunder?

Marknadsföreningen Stockholm

Hur skapar man världens bästa kundupplevelse och får återkommande kunder?

Följ med CxL-nätverket på ett case med Nordic Nest!

Hur skapar man världens bästa kundupplevelse och får återkommande kunder? Det är målet på Nordic Nest.

Kom och lyssna på Matthias Evelönn, Head of Consumer Insight & Retention, Nordic Nest, som kommer att berätta om hur de dagligen arbetar med kundupplevelsen i hela bolaget och hur de tar ut det i kundens köpresa. Hur konvererar Nordic Nest en shoppare till att bli en återkommande kund?

Vi ser fram emot bra diskussioner och ni kommer garanterat få med er tankar och ideer runt:

  • Hur man skapar bra kundupplevelser?
  • Vilka faktorer driver att man får återkommande kunder?
  • Hur man skapar och exekverar på en tydlig kundresa.
Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja eller ”gå med i” en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till alla de temabaserade nätverksgruppernas träffar. De två rollbaserade nätverksgrupperna, ”MiS Marknadscheferna” och ”MiS Inhousecheferna”, vänder sig till dig som är marknadschef eller inhousechef, eller motsvarande).
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

När: Onsdag 13 mars, kl 15.00 – 17.00*
Var: KiMM, Linnégatan 87, Stockholm

*HÅLLTIDER:
15:00 Check in, mingel, kaffe
15:15-17:00 Föreläsning, diskussioner och Q&A

Nätverksträff 13 mars, kl 15.00-17.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Matthias har omfattande erfarenhet av arbete inom CRM, CX och lojalitet. Han har tidigare arbetat på företag som ICA, Telia och Klarna. Matthias har även suttit med i SWEDMAS styrelse.