Marknadsföreningen Sverige
Nätverksträff hos Lindex
– Så fick Lindex ett rekordår mitt i Coronakrisen genom att snabbt ställa om och utveckla digitaliseringen!
I mars 2020 vändes världen upp och ner, och Lindex, precis som många andra fick ändra fokus och prioriteringar. Att då utnyttja kundklubben, CRM och lojalitetsarbetet för att ställa om försäljningen med hjälp av egna kanaler, inte minst e-handeln, blev helt avgörande.
2021 blev ett rekordår för Lindex, och 2022 ser lovande ut. De fortsätter idag att utveckla sitt varumärke och sitt erbjudande till kunderna. Att digitalisera, arbeta omni-kanal och datadrivet har varit helt avgörande och även skapat nya tvärfunktionella test-drivna arbetssätt.
Välkommen till vår fysiska nätverkträff med CxL-nätverket när vi gästar Lindex i deras Showroom på Drottninggatan. Häng med och lyssna till Ellen Lübeck, Concept & Loyalty Business Developer på Lindex, som kommer att berätta hur de utvecklat CRM och lojalitetsarbetet för att genomsyra hela organisationen och vilken potential det finns i att arbeta med befintlig kund! Ett vinnande koncept som de kommer fortsätta utveckla.
Varmt välkommen!
Begränsat antal platser, först till kvarn.
En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:
- Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
- Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
- För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen
När: Onsdag 14 september kl. 15.30-17.00
Var: Lindex, Drottninggatan 59
Nätverksträff 14 september, kl 15.30-17.00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se eller via din bokningsbekräftelse (via e-post). Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter
Om talaren
Ellen Lübeck, Concept & Loyalty Business Devoloper, har i många år arbetat som CRM-konsult med många spännande företag och nu de senaste åren på Lindex.