CxL

Nätverket CxL: Framtidens kommunikation är “always on”

Marknadsföreningen Stockholm

Framtidens kommunikation är “always on”

Vi ser att kunder förväntar sig att man är relevant i sin kommunikation och att de får en personlig upplevelse. För att vara relevant, så måste man ha lättillgänglig kunddata och anpassa sitt budskap så att kunderna inte uppfattar kommunikationen som “spam”. Förutom detta, så vill kunder att man är proaktiv och möter dem i den kommunikationskanal de befinner sig.

  1. Hur får man en samlad bild av en kund för att kunna leverera en personlig kundupplevelse?
  2. Hur kan man på ett enkelt sätt automatisera kommunikationen till kunder och fortfarande vara personlig?
  3. Hur kan man vara proaktiv och möta kunden där den befinner sig (omnikanalstrategi)?

Välkommen till denna nätverksträff i nätverket CxL där vi bjudit in Monica Avby-StrahmInfobip för att dela erfarenheter och case runt skräddarsydd, relevant, automatiserad kommunikation. Infobip är världsledande inom kommunikationsplattformar och experter på att hjälpa företag bygga automatiserade kundresor och skapa personaliserade budskap genom hela kundlivscykeln och över direkta kanaler.

När: Onsdag 10 november, 09:00-10:00
Var: Online via Zoom

Nätverksträff 10 november, kl 09.00-10.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Monica Avby-Strahm har över 20 års erfarenhet inom global telekomindustri och har före sin tid som försäljningschef för Norden & Baltikum på Infobip innehaft flera chefs- och ledarbefattningar inom multinationella bolag. Infobip hjälper företag att skapa personliga och unika digitala kundupplevelser med precision i de kanaler som kunden själv föredrar såsom e-post, SMS, chat-appar och sociala medier.

Infobip utsågs nyligen till världens bästa SMS-leverantör för femte året i rad i ROCCOs årliga Messaging Vendor Benchmarking Report, liksom årets Mover & Shaker i Telco Innovation vid Juniper Digital Awards 2021.