CxL

Nätverket CxL: ADLIBRIS – Hur skapar man en personlig kundupplevelse bland 13 miljoner titlar?

Marknadsföreningen Stockholm

Hur skapar man en personlig kundupplevelse bland 13 miljoner titlar?

– Nätverksgruppen CxL (CRM, CX & KundLojalitet) på besök hos Adlibris

Adlibris arbetar aktivt med en förändringsresa med målet att bli mer kundcentrerade och personaliserade. Förändringen har inneburit nya IT-system, men den har också fått en stor påverkan på arbetssätt. Ta del av vilka lärdomar de gjort längs vägen!

Du får med dig tankar och idéer kring:

  • Lärdomar om hur ett förändringsarbete mot att bli mer kundcentrerad och personaliserad kan se ut i verkligheten
  • Personaliserad kommunikation omnikanal
  • Ekosystem IT
  • Förändrade arbetssätt
Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

När: Tisdag 23 maj, kl 15.00 – 17.00
Var: Adlibris, Sveavägen 56

Nätverksträff 23 maj, kl 15.00-17.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem