Marknadsföreningen Sverige
Hur skapar man en personlig kundupplevelse bland 13 miljoner titlar?
– Nätverksgruppen CxL (CRM, CX & KundLojalitet) på besök hos Adlibris
Adlibris arbetar aktivt med en förändringsresa med målet att bli mer kundcentrerade och personaliserade. Förändringen har inneburit nya IT-system, men den har också fått en stor påverkan på arbetssätt. Ta del av vilka lärdomar de gjort längs vägen!
Du får med dig tankar och idéer kring:
- Lärdomar om hur ett förändringsarbete mot att bli mer kundcentrerad och personaliserad kan se ut i verkligheten
- Personaliserad kommunikation omnikanal
- Ekosystem IT
- Förändrade arbetssätt
En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:
- Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
- Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna, som endast är för dig med marknadsansvar)
- För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen
När: Tisdag 23 maj, kl 15.00 – 17.00
Var: Adlibris, Sveavägen 56
Nätverksträff 23 maj, kl 15.00-17.00
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter