Beteendedesign

Nätverket Beteendedesign: Lojala kunder med CX och kultur

Marknadsföreningen Stockholm

Lojala kunder med CX och kultur

Hur få lojala kunder? Många skulle svara: genom att överträffa deras förväntningar (Customer Experience). Men undersökningar visar att det är långt från hela sanningen. Med beteendedesign och kultur kan du nå ännu bättre resultat vad gäller lojala kunder. Välkommen att höra hur.

Delta och få insikter inom följande områden:

  • Så lojala är kunder egentligen
  • Detta får kunder att återkomma, köpa mer och tala bra om ditt bolag
  • Så använder du beteendedesign och företagskultur till att få lojala kunder
  • Internationellt bolag fick kunderna att älska säljarna med kulturstyrning
  • Globalt konsultbolag försämrade kundrelationerna med kulturstyrning

Anmälan ger dig:

  • En plats på nätverksträffen där du bjuds på smörgås, kaffe, te, juice
  • Presentationsmaterialet och tips om var du hittar mer kunskap inom området

När: Torsdag 23 september, kl 16.00 – 17.30
Var: Naava Module Showroom, Olof Palmes gata 17, på entréplan

Nätverksträff 23 september, kl 16.00-17.30

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Tommy Lindström från BOOM – få folk dit du vill
Tommy är en flitigt anlitad föreläsare från Hyper Island, IHM Business School, Beckmans Handelshögskolan och Berghs School of Communication. Till vardags driver han BOOM. De hjälper företag som vill attrahera medarbetare och kunder med beteendedesign. På deras kundlista hittar du Pfizer, Fabege, Adecco, Thomson Reuters… och 200 andra bolag som de har hjälpt till framgång sedan år 2002. Vems beteende vill du förändra?