Brain

Nätverket Beteendedesign: Gör ditt employer brand större än Gud

Marknadsföreningen Stockholm

Gör ditt employer brand större än Gud

Samma hjärnstrukturer aktiveras när folk får se sitt favoritvarumärke som när troende får se symboler för sin tro. Kom och hör hur du kan använda neurovetenskap och företagskultur till att locka till dig de bästa talangerna, och göra ditt bolag populärast i branschen. Missa inte nätverksträffen där du under trevliga former får veta hur du gör ditt employer brand större än Gud.

Delta och få insikter inom:

  • Det handlar om människans undermedvetna.
  • Bra kommunikation räcker inte till himmelen.
  • Verktygen som gör ditt employer brand hetast i branschen.
  • Så har andra bolag gjort.

Anmälan ger dig:
– En plats på nätverksträffen där du bjuds på smörgås, kaffe, te, juice.
– Presentationsmaterialet och tips om var du hittar mer kunskap inom området.

Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja en grupp eller ”gå med” i en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till nätverkens träffar (med enda undantag ”MiS Marknadscheferna”, som endast är för dig med marknadsansvar)
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

När: Tisdag 22 februari, kl 15.00 – 16.30
Var: Naava Module Showroom, Olof Palmes gata 17, på entréplanet

Nätverksträff 22 februari, kl 15.00-16.30

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Nätverksledare Tommy Lindström från BOOM – få folk dit du vill. Tommy är en flitigt anlitad föreläsare från Hyper Island, IHM Business School, Beckmans Handelshögskolan och Berghs School of Communication. Till vardags driver han BOOM. De hjälper företag som vill attrahera medarbetare och kunder med beteendedesign och kulturstyrning. På deras kundlista hittar du Pfizer, Fabege, Adecco, Thomson Reuters… och 200 andra bolag som de har hjälpt till framgång sedan år 2002. Vems beteende vill du förändra?