Marketing Talks

Marketing Talks #2: Nycklarna för att lyckas med Inhouse-satsningen

Marknadsföreningen Stockholm

Nycklarna för att lyckas med Inhouse-satsningen

– Tre Creative Agency:s resa och bästa tips från Årets Inhousechef

Välkommen till det andra avsnittet av Marketing Talks!

De senaste åren har vi sett en tilltagande inhouse-trend och det är en ständig balans hur det kreativa bäst bedrivs. Hur ska vi hitta ett bra flow i samarbetet med våra byråer? Vad blir mest effektivt och skapar mest effekt?

I detta avsnitt av Marketing Talks ska vi få ta del av erfarenheterna och resan hos en prisbelönt inhousebyrå, nämligen Tre Creative Agency. Vi bjuds dessutom på bästa tips och erfarenheterna från deras och tillika Årets Inhouse chef, Mirja Kais:

  • Hur kan man nå ett högre värde genom ökat fokus på kreativitet?
  • Hur har Tre Creative Agency arbetat med sin organisatoriska förändring, bland annat i strukturer och processer?
  • Vilka är Mirjas erfarenheter av framgångsrikt ledarskap?
  • Vilka är de speciella utmaningar för inhousebyrån i relation till de andra avdelningarna?

Lyssna till hur förändringsresan för Tre Creative Agency har sett ut och få tips på hur du kan bygga upp en stark inhousebyrå. Efter Mirjas dragning kör vi också en Q&A för ytterligare fördjupning. Hoppas vi ses i Members Lounge den 22 mars!

När: Onsdag 22 mars, kl 10.00 – 10.45*
Var: Online, i Members Lounge

*Talk 30 minuter och därefter 15 min live Q&A med Mirja Kais.

Marketing Talks, 22 mars, kl 10:00-10:45

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Om talaren

Mirja Kais, Head of Creative Agency, 3 Sverige. Lång erfarenhet inom kommunikation och ledarskap, som under åren har arbetat med många olika varumärken och marknader. Mirja har startat, drivit och sålt bolag. Hon tror på att utveckla och lösa affärsutmaningar med innovation och kreativitet där potentialen och kraften ligger i kulturen och i utvecklingen av individer.

Om Marketing Talks

Vår programserie Marketing Talks är en energiinjektion av matnyttiga och högaktuella ämnen i rappt format. 30 minuter sänds regelbundet under vårterminen från Members Lounge och annonseras i event-kalendern. Passa på att nätverka med andra live såväl som utforska det som också finns on demand på den digitala plattformen vVenues.