Christian Cabau

Marketing Afternoons: Behind the scenes på Klarna med Årets Marknadschef Christian Cabau

Marknadsföreningen Sverige

Behind the scenes på Klarna med Årets Marknadschef Christian Cabau

– Marketing Afternoons på plats hos United Spaces

Välkommen till höstens första Markering Afternoons där vi bjudit in årets vinnare av Årets Marknadschef Christian Cabau, som bjuder in till bakom kulisserna på ett av världens mest hajpade bolag just nu – Klarna.

Läs mer om tävligen Årets Marknadschef här.

I våras kammade Christian Cabau hem titeln Årets Marknadschef i tuff konkurrens och nu kommer han till oss för ett nedslag i Marketing Afternoons, för att dela med sig av sina tankar på hur man bygger framgångsrika team, ledarskap & utmaningar i dagens marknadsavdelningar. Men också varumärkesbyggande och hur de jobbar på Klarna när de tar fram sina omtalade kampanjer, nu senast med A$AP Rocky.

Premiär för hybridformat! Denna omgång bjuder vi in för dig som deltagare att delta antingen på plats eller digitalt. Du väljer själv! Det kommer finnas begränsat antal platser för fysiskt deltagande. Deltagare på plats bjuds på powerfika, nätverkande och exklusiv Q&A med Christian Cabau.

Först till kvarn & kölista finns. Du kan också välja att delta digitalt via länk (länk skickas i förväg).

Tider

15:00-15:45 Föreläsning (sändning via Zoom-länk för digitalt deltagande)
15:45-16:30 Powerfika, nätverkande & exklusiv Q&A med Christian Cabau för deltagare på plats

När: 30 september, kl 15.00-16.30
Var: United Spaces, Torsgatan 26 alt. digitalt via Zoom.

Marketing Afternoons, ONLINE eller PÅ PLATS

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se eller via din bokningsbekräftelse (via e-post). Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Om Marketing Afternoons

Marketing Afternoons är en seminarieserie signerad Marknadsföreningen Stockholm och United Spaces där vi fyra eftermiddagar om året lyfter fram det allra bästa inom marknadsföring och kommunikation. Kom och bli inspirerad av spännande talare och case samtidigt som du får en rejäl energiboost i form av en nyttig powerfika.

Tidigare nedslag i seminarieserien Marketing Afternoons:

  • Nina Kurn & Kajsa Öijerholm, Senior Art Director & Visual planner och Senior Copywriter & kommunikatör på RBK : Det kreativa teamet – från idé till innovation
  • Fredrik Wass, Omvärldsanalytiker Sveriges Tidskrifter: De viktigaste medietrenderna 2021
  • Pino Roscigno, Commercial & Brand Director, Stadium: Att aktivera världen
  • Silla LevinForsman & Bodenfors: Kommunikationens kraft – att bygga hållbara varumärken
  • Calle SjönellFacebook: Vad fungerar i sociala medier, på riktigt?
  • Patrik Nygren-Bonnier, Årets Marknadschef 2017, Så skapades reklamkoncepten bakom IKEA och Åhléns