Marknadsföreningen Stockholm
Brand Remix 2021
– Marknadsföringens 5 bäst bevarade hemligheter
”New Normal”, ”Cancel Culture” och ”Slow Social”
– I det här webbinariet tar vi upp fenomen som trendar just nu & hur man anpassar sin kommunikation för de nya digitala spelreglerna.
5 takeaways:
- Socialt kapital
- Digitalt ägarskap
- Målgrupps-triggers
- Att äga ett ämne
- Hållbara ”sägningar”
När: Onsdag 24 februari, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)
Webbinarium, 24 februari, kl 12:00-13:00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Om talaren
Ricki Rebecka Petrini har jobbat som journalist sedan tidigt 00-tal och gick sedan över till den kommersiella sidan och har bland annat jobbat för Procter & Gamble och Metro. I dag är hon Marknads- och kommunikationschef på Mediekompaniet och jobbar med Sveriges största lokala mediehus. Sedan 2019 driver hon även hållbarhetsarbetet Rättvisaren som främjar en mer inkluderande och jämställd mediebild, från nyheter till reklam.