Mediekompaniet

Lunchwebbinarium – Brand Remix 2021

Marknadsföreningen Stockholm

Brand Remix 2021

– Marknadsföringens 5 bäst bevarade hemligheter

”New Normal”, ”Cancel Culture” och ”Slow Social”

– I det här webbinariet tar vi upp fenomen som trendar just nu & hur man anpassar sin kommunikation för de nya digitala spelreglerna.

5 takeaways:

  • Socialt kapital
  • Digitalt ägarskap
  • Målgrupps-triggers
  • Att äga ett ämne
  • Hållbara ”sägningar”

När: Onsdag 24 februari, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)

Webbinarium, 24 februari, kl 12:00-13:00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Medlemskap

Om talaren

Ricki Rebecka Petrini
 har jobbat som journalist sedan tidigt 00-tal och gick sedan över till den kommersiella sidan och har bland annat jobbat för Procter & Gamble och Metro. I dag är hon Marknads- och kommunikationschef på Mediekompaniet och jobbar med Sveriges största lokala mediehus. Sedan 2019 driver hon även hållbarhetsarbetet Rättvisaren som främjar en mer inkluderande och jämställd mediebild, från nyheter till reklam.