Google

Lunchseminarium: Privacy By Design, med Google

Marknadsföreningen Stockholm

Privacy By Design

– Hur er Privacy-strategi kan skapa bättre kundupplevelser

Era kunder vill känna att de har kontroll över vilken data de delar med er. Det finns också en klar affärsnytta i att tillgodose det behovet, i form av ökad upplevd relevans och preferens.

Med utgångspunkt i en studie som Google genomfört med Ipsos kommer Håkan Löfgren från Google att gå igenom:

  • Hur ser en bra Privacy-upplevelse ut och hur påverkar det kundens varumärkespreferenser?
  • Vad är riskerna med att skapa dåliga Privacy-upplevelser?
  • Vad bör företag tänka på när man skapar en ”Value-exchange” med sina kunder?

När: Torsdag 16 februari, kl 11.30 – 13.00*
Var: Google, Kungsbron 2, Stockholm

*HÅLLTIDER
11.30–12.00 Lunchmingel! Google bjuder på en enklare lunch
12:00-13:00 Föreläsning samt Q&A

Lunchseminarium 16 feb, kl 11.30-13.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Keynote speaker: Håkan Löfgren, Industry Manager
Q&A: Håkan Löfgren och Lisa Blom, Industry Relations Manager