E-handel

Frukostwebbinarium: 3 nycklar till en vinnande MarCom-strategi

Marknadsföreningen Stockholm

3 nycklar till en vinnande MarCom-strategi

– Ett frukostwebbinarium med Kapero

I en marknad som allt mer domineras av e-handel finns många fallgropar som äventyrar möjligheten att nå god effekt i kommunikationen. Det är lätt gå snett redan i strategi-arbetet men även i kreation, produktion, kanaler/media och uppföljning.

Robert Ryberg, medgrundare Kapero, delar med sig av erfarenheter och insikter från ett stort antal kundcase och avslutar med hur man lyckas skapa en marknadskommunikations-strategi som kan leverera effekt.

När: Tisdag 31 augusti, kl 08.30 – 09.30
Var: Online, via Zoom

Eventet är inte bokningsbart ännu.

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Robert Ryberg är en av grundarna till konsultföretaget Kapero som under snart 20 år jobbat med att utveckla ett många av de största marknads- och kommunikationsavdelningarna i Norden. Kapero har genomfört över 300 förändringsprojekt hos kunder som Ikea, Scania, Ica, Volvo, Skandia, Postnord, Arla, Arbetsförmedlingen, Telia och många fler. Projekten kretsar oftast kring marknadsfunktionens organisation och processer, frågor kring strategi, kanalval och effekt samt optimering av marknadsavdelningens inköp och leverantörer.