Seminarium

Frukostseminarium: Topp 5 idéer som aldrig blev av

Marknadsföreningen Stockholm

Topp 5 idéer som aldrig blev av

– De bästa idéerna är fortfarande lediga. Kom och ta dem!

Välkomna till årets mest lärorika presentation av toppidéerna som aldrig blev av. Ibland väljer vi helt enkelt fel. Vi vågar kanske inte. Har inte tillräcklig budget. Hinner inte. Anledningarna är många men besvikelsen lika stor när vi i efterhand ser vad vi borde gjort istället.

Vi bjuder in till en underhållande och insiktsfull redovisning hos contentbyrån Edisen, där Magnus Widgren, Partner & Head of Growth EMEA, delar med sig av några av den senaste tidens bästa idéer som stannade i beställarnas Dropbox.

Ett urval av de bästa idéerna presenteras nu för en andra gång för dig:

  • Lyxvarumärket som inte vågade gå hela vägen
  • Ljudboksförlaget som hade allt att vinna på att fånga senaste tekniken
  • Gulliga husdjur som kunde ha vält internet
  • Och några fler…

När: Onsdag 7 september, kl 08.00 – 09.30*
Var: Edisen, Skeppsbron 38

*HÅLLTIDER:
08:00-08:30 – Check-in, mingel & frukost
08:30-09:30 – Föreläsning + Q&A

Seminarium, 7 september, kl 08:00-09:30

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se eller via din bokningsbekräftelse (via e-post). Vid sen avbokning eller utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.
Villkor och avbokningsregler

Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem

Talare

Magnus Widgren, Partner & Head of Growth EMEA, Edisen
Magnus Widgren is Head of Growth at two times Oscars award winning Edisen. A now global Swedish unskippable content company, earlier nominated for the Government’s Export Prize for the Cultural and Creative Industry. Magnus is author of several books in rhetoric and communication and will explain to us how to use AI to optimize moving content and how virtual production now takes major leaps from Hollywood film making into everyday content creation.

Edisen is an independent, global specialist in production and marketing communications powered by technology and fueled by creativity. We have 17 global offices but work as one team of 500+ creators that make unskippable content. We’ve created for some of the world’s biggest and most innovative and recognizable brands, including Ikea, H&M, Dyson, Absolut, Shutterstock, Netflix, Warner Brothers, and Universal Studios. Just to name a few.