Årets Varumärkesresa 2020

Casefrukost Årets Varumärkesresa 2020: PostNord

Marknadsföreningen Stockholm

Casefrukost Årets Varumärkesresa 2020: PostNord

Vi tar oss bakom kulisserna till caset bakom det gedigna varumärkesarbetet som PostNord gjort de senaste åren och som ledde till vinsten av titel Årets Varumärkesresa 2020 och en guldsplash i maj 2021.

Juryns motivering för PostNord som Årets Varumärkesresa lyder:
”Det brukar heta att om man är stor och stark så måste man också vara snäll. Men varför är det då så många som tycker illa om en? Att brottas med mycket kritik är något som det här varumärket fått vänja sig med. Men nu var det dags att byta ut den många gånger felaktiga uppfattningen om varumärket mot en mer rättvisande.

Med utgångspunkt i ett gediget insiktsarbete har varumärket lyckats vända en trend på ett beundransvärt sätt. Genom att ta tag i sina utmaningar på riktigt har kommunikation, kundtjänst och personal lyckats förändra inställningen och diskussionerna kring varumärket. Och därför är priset för Årets varumärkesresa 2020 inte bara ’På väg till dig’ utan redan framme hos PostNord.”

Välkommen till detta frukostseminarium där vi får lyssna till PostNords Marknadschef Astrid Odell som berättar om detta arbete.

Läs mer om tävligen Årets Marknadschef här!

OBS! Eventet planeras att genomföras som fysiskt seminarium på Postmuseum i Gamla stan, givetvis Corona-anpassat. Vi följer utveckligen av pandemin och restriktioner och antal deltagare samt förutsättningar kan komma att ändras med kort varsel.

EVENTET ÄR EJ BOKNINGSBART ÄN. MER INFO INOM KORT.

När: Torsdag 21 oktober 08.00-09.30 (Check in, mingel & frukost från 08.00 – föreläsningen börjar 08:30)
Var: Postmuseum, Lilla Nygatan 6

Eventet är inte bokningsbart ännu.

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

Inte medlem