Marknadsföreningen Sverige
Det senaste inom Meta-marknadsföring som du måste ha koll på
Vad är egentligen Reels? Hur skapar du bra resultat när iOS 14.5 gjort spårning och mätning svårare och hur skapar du innehåll som sticker ut i bruset?
Metas plattformar Instagram och Facebook ändras ständigt. För att lyckas med din sociala medier-annonsering gäller det att hänga med. I den här föreläsningen går Ingagers Johannes Stålnacke Nero, Senior Content Specialist & Team Lead Content, och Ludwig Svensson, Senior Performance Marketer, igenom det senaste inom Meta-annonsering som du som marknadsförare måste ha koll på.
När: Fredag 16 september, kl 11.00 – 12.00
Var: Online i nya MEMBERS LOUNGE i plattformen vVenues
Webbinarium 16 september, kl 11.00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Johannes Stålnacke Nero, Senior Content Specialist & Team Lead Content, och Ludwig Svensson, Senior Performance Marketer, Ingager