Prime

Seminarium: Kreativiteten är död – länge leve kreativiteten

Marknadsföreningen Sverige

Kreativiteten är död – länge leve kreativiteten

Onsdagen den 6 december bjuder Prime in till ett seminarium där Amanda Engström, Chief Strategy Officer, och Lisa Ström, Head of Planning & Strategy, håller i en inspirationsdragning om de trender och tecken som definierat kommunikationslandskapet 2023 baserat på årets upplaga av världens främsta tävling inom kreativ kommunikation – Cannes Lions. Cannes Lions har alltid varit måttstocken för kreativitet i kommunikationsbranschen, men står vi inför ett paradigmskifte? Årets upplaga visade på tydliga tecken att vindarna blåser i riktningar som ställer helt nya krav på marknadsförare.

Föreläsningen bjuder på värdefulla insikter från Cannes med inspiration och kreativa exempel på hur man som marknadsförare kan navigera framgångsrikt i det rådande marknadslandskapet.

När: Onsdag 6 december, kl 15.30 – 17.00*
Var: Prime Weber Shandwick, Slussplan 9

*HÅLLTIDER:
15:30 Check in, fika och mingel
16:00-17:00 Föreläsning, diskussion och frågestund

Seminarium, 6 december, kl 15:30-17:00

BOKA DIN PLATS >>
Inte medlem

Talare

Amanda Engström, Chief Strategy Officer

Lisa Ström, Head of Planning & Strategy