Varumärke

Online med nätverket Varumärke: Relevant varumärkeskommunikation under Coronakrisen

Marknadsföreningen Sverige

Relevant varumärkeskommunikation under Coronakrisen

–Välkommen till en digital träff med nätverksgruppen Varumärke och Kantar Sifo, som bygger på insikter om konsumenterna i Sverige från Covid-19 Barometer

Covid-19 Barometer är en unik, globalt omfattande, studie om hur COVID-19 påverkar konsumenternas beteende, attityder och förväntningar på varumärken. Studien bygger på intervjuer med 30 000 personer i över 50 länder runt om i världen.

Följ med oss när nätverksgruppen Varumärke gästas av Kantar Sifo, och få reda på hur du ska kommunicera just nu och hur du säkerställer att du kommunicerar i linje med ditt varumärkes kärnvärden.

På webinaret kommer du att få svar på följande frågor:

  • Ska vi sluta annonsera?
  • Vad händer om vi drar ned våra budgetar?
  • Hur ska vi kommunicera?
  • Hur säkerställer vi att vår kommunikation är differentierande och i linje med varumärkets kärnvärden?

 

När: Onsdag 20 maj, kl 09.00-10.00
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom (vi skickar en länk inför eventet)

 

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Så behandlar vi dina personuppgifter

Nätverksträff 20 maj, kl 09.00-10.00

BOKA DIN PLATS >>