Marknadsföreningen Sverige
Relevant varumärkeskommunikation under Coronakrisen
–Välkommen till en digital träff med nätverksgruppen Varumärke och Kantar Sifo, som bygger på insikter om konsumenterna i Sverige från Covid-19 Barometer
Covid-19 Barometer är en unik, globalt omfattande, studie om hur COVID-19 påverkar konsumenternas beteende, attityder och förväntningar på varumärken. Studien bygger på intervjuer med 30 000 personer i över 50 länder runt om i världen.
Följ med oss när nätverksgruppen Varumärke gästas av Kantar Sifo, och få reda på hur du ska kommunicera just nu och hur du säkerställer att du kommunicerar i linje med ditt varumärkes kärnvärden.
På webinaret kommer du att få svar på följande frågor:
- Ska vi sluta annonsera?
- Vad händer om vi drar ned våra budgetar?
- Hur ska vi kommunicera?
- Hur säkerställer vi att vår kommunikation är differentierande och i linje med varumärkets kärnvärden?
När: Onsdag 20 maj, kl 09.00-10.00
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom (vi skickar en länk inför eventet)
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Nätverksträff 20 maj, kl 09.00-10.00