Marknadsföreningen Sverige
Framgångsrikt varumärkesbygge i praktiken
– med HejEngagemang!
HejEngagemang! har seglat upp som ett starkt och engagerande varumärke inom branschen för utveckling av ledarskap, medarbetarskap och medarbetarkommunikation. Johan Book kommer att prata om varför LinkedIn blev en så viktig kanal för att nå ut till så många som möjligt i jakten på ett mer engagerat och välmående Sverige. Ett verktyg för att kunna så det som de kallar ”engagemangsfrön” runt om i hela Sverige.
De har tiotusentals följare, deras inlägg tar enorm fart i sociala medier, de får erbjudande om att vara med på event, i paneler, i tidningar, i poddar, artiklar och mycket annat. Så hur gör de? Vad menar de med ”people first” i varumärkesarbetet? Vad går bra? Vad går mindre bra?
Häng med på webbinariet så kommer Johan att berätta om deras framgångsrecept.
När: torsdag 25 februari, kl 09.00 – 10.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)
Nätverksträff 25 februari, kl 09.00-10.00
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.
Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Johan Book är Skånepågen som ägnat de senaste tjugo åren åt ledarskapsutveckling och framgångsrika strategigenomföranden. Han är fullkomligt galen i arbetspsykologiforskning och anser att vi måste bli mycket bättre på att applicera den massiva kunskap vi har om våra mänskliga drivkrafter i arbetslivet. Och så älskar han att bada. Och kaffe förstås.
Om HejEngagemang!
Grundarna Emma Egnell, Johan Book och Niklas Delmar har en tydlig vision. Att skapa ett mer engagerat och välmående Sverige! Ett Sverige där människorna går till jobbet för att de vill, inte för att de måste. Att arbetsplatserna präglas av fantastiska förutsättningar som främjar högt engagemang, välmående och finfina resultat. Deras varumärke HejEngagemang! och även deras egna personliga varumärken har över tid tagit rejäla kliv och plats i sociala medier. Nyligen släpptes deras bok ”Börja göra – en handbok i ledarskap, medarbetarskap och medarbetarekommunikation”, en bok som direkt hamnade på bokförsäljarnas topplistor.