Marknadsföreningen Sverige
Vad är Account Based Marketing, egentligen?
– Välkommen till denna onlineträff med nätverket B2B som genomförs på engelska
Köpresan B2B har ändrats och utvecklats mer de senaste 5 åren än
någonsin i historien vilket utmanar både sälj och marknad på helt nya
sätt. Då människan blir mer och mer digital och säljare inte längre är
huvudkällan till information, hur skall vi då kommunicera med våra
befintliga och potentiella kunder för att vinna fler och större
affärer?
Erik Annerberg har under de senaste 6 åren tagit fram och genomfört
program för account based marketing med både globala och lokala
företag i olika branscher.
Under träffen kommer ni att få svar på:
- Bör ABM vara en del av er sälj -och marknadsföringsstrategi?
- Hur gör andra, och hur skall vi tänka?
- Vilka fallgropar skall man undvika?
- Hur mäter man?
- Hur kommer man igång med ABM?
När: Torsdag 4 juni, kl 12.00-13.00
Var: Online via webbmötesverktyget Zoom (vi skickar en länk inför eventet)
Avbokning senast 24h innan till info@mis.se.