CxL

Nätverket CxL: Så arbetar Telia med Customer Experience

Marknadsföreningen Sverige

Så arbetar Telia med Customer Experience utifrån principen: lyssna-förstå-agera

– Välkommen till en nätverksträff med CxL hos Telia!

Telia satsar på arbetet med customer experience och Anne Mede-Ageling ansvarar för delar av insiktsarbetet för privatmarknaden. Häng med och lyssna på hur Telia arbetar med dessa frågor. Det blir en förlängd workshop för att ha tid att diskutera.

Anne kommer bla berätta om hur CX-rollen utvecklats över tid i organisationen och vad det betyder för CX- arbetet. Vidare berätta om hur Telia har utvecklat CX-principerna utifrån: lyssna – förstå – agera, exempel på hur man mäter customer experience, och hur man jobbar med analys och KPIer samt hur man gjort data och analys mer transparent i organisationen. Framgångsfaktorer och utmaningar.

Vi kommer ha flertalet diskussioner i ”bikupor” med spännande teman!

Varmt välkomna!

Nätverksgruppen CxL leds av Camilla Cramner, Karin Bjäreholt och Ann Netterwall.

Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja eller ”gå med i” en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till alla de temabaserade nätverksgruppernas träffar. De två rollbaserade nätverksgrupperna, ”MiS Marknadscheferna” och ”MiS Inhousecheferna”, vänder sig till dig som är marknadschef eller inhousechef, eller motsvarande).
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

Info & anmälan

När: Tisdag 1 april, kl 14.30 – 17.00*
Var: Telia, Stjärntorget 1, Solna

*HÅLLTIDER:
14:30 Incheckning och mingel
15:00-17:00 Föreläsning och diskussion

Nätverksträff 1 april, kl 14.30-17.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

INTE MEDLEM