Marknadsföreningen Sverige
Kreativitetens återkomst
– Med Forsman & Bodenfors
Är det datadrivna ett hot mot kreativiteten? Får den spännande och utmanande kommunikationen stå tillbaka för själlöst content? Är det kvantitet före kvalitet som gäller nu? Svaret är förstås nej.
Hög kreativitet och bra kommunikation har aldrig haft så goda förutsättningar som nu. Det handlar om allt från sätten vi formar budskapen, till mängden kanaler vi har att uttrycka oss med och den stora räckvidd det kan ge.
Slaget står inte mellan kreativitet eller content. Det handlar om att se möjligheter istället för hot.
Om man tror på kreativitetens kraft så har vi aldrig haft så goda förutsättningar som nu, och det har aldrig varit tydligare att samarbete är vägen fram.
När: Fredag 16 april, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)
Webbinarium, 16 april, kl 12:00-13:00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
John Bergdahl är senior kreatör på Forsman & Bodenfors. Han har arbetat på byrån sedan 2004 och är nyligen hemkommen från Singapore där han varit med och startat upp ett nytt kontor och arbetat med kunder som P&G, Google, Uber, Adidas, Electrolux och Citibank.