Marknadsföreningen Sverige
Digital Marketing 2021
Det går fort nu. Marknadsavdelningarna befinner sig i den största förändringsprocessen de någonsin upplevt och inte nog med det, utvecklingen accelererar! I takt med att tekniken blir allt mer avancerad och medielandskapet ändrar form så ökar också kompetenskraven inom i princip all kommunikation.
Kort sagt: Förståelse för digital kommunikation har aldrig varit viktigare, för utan förmågan att överrösta det digitala bruset så kommer man inte höras på 2020-talet.
Under detta webbinarium kommer Max Wimnell – lärare på IHM Business School samt partner på byrån Vekst att prata om konkreta och tydlig modeller för att strukturera er digitala marknadsföring. Max har de senaste 12 åren arbetat med att utveckla sina kunders digitala marknadsföring och har arbetat med ett flertal av Sveriges största bolag.
Max kommer ge konkreta exempel om hur man kan få ihop de olika kanalerna samt hur mekaniken faktiskt fungerar bakom digitala marknadsföring och ger er flera lärdomar att direkt börja använda er av under 2021.
När: Tisdag 9 mars, kl 12.00 – 13.00
Var: Online, via Zoom (vi skickar en länk till eventet i god tid före start)
Webbinarium, 9 mars, kl 12:00-13:00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Max Wimnell är lärare på IHM Business School samt partner på byrån Vekst. Max har de senaste 12 åren arbetat med att utveckla sina kunders digitala marknadsföring och har arbetat med ett flertal av Sveriges största bolag.