TV4

Lunchseminarium med TV4: Hur skapar man reklam som fastnar?

Marknadsföreningen Sverige

Hur skapar man reklam som fastnar?

– Välkommen till en spännande lunch med & hos TV4

I en ny TV4-studie, baserad på över 550 nordiska tv-reklamfilmer, avslöjas de kreativa nycklarna bakom reklam som fångar uppmärksamhet, övertygar – och bygger varumärke på riktigt.

TV4 tillsammans med Marknadsföreningen Sverige (MIS) bjuder in till ett inspirerande seminarium där Kantar presenterar resultaten, följt av paneldiskussion och frågestund.

Anmäl dig och häng med, för konkreta insikter som hjälper dig skapa tv-reklam som gör skillnad.

På seminariet får du insikter om:

  • Vilka kreativa val som ger maximal effekt
  • Skillnaden mellan reklam som fastnar från reklam som försvinner
  • Varför kreativ kvalitet är en nyckel till högre lönsamhet

Efter seminariet bjuder TV4 på lunch i restaurang Köket på Fyran.

Info & anmälan

När: Onsdag 8 oktober, kl 11.00 – 13.00*
Var: TV4-huset, Tegeluddsvägen 3-5, Stockholm (närmsta tunnelbana: Gärdet)

OBS! Kom ihåg att ta med ID-kort för identifiering hos TV4

*HÅLLTIDER:
11.00: Incheck & mingel
11.15: Presentation och panelsamtal
12.30-13.00: Lunch

Lunchseminarium, 8 oktober, kl 11:00-13:00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter

inte medlem 2024

Talare

Moderator: Marie Sommar, vd, Marknadsföreningen Sverige 

Deltagare Kantar: Selma Pettersson, Head of Creative, Kantar

Paneldeltagare:
Anders Eriksson, Head of B2B Insights, TV4
Jerker Winther, Head of Strategy and Planning, Åkestam Holst
Jolanda Wargh, Head of Insight & Media, Spendrups