Marknadsföreningen Sverige
Hur skapar man reklam som fastnar?
– Välkommen till en spännande lunch med & hos TV4
I en ny TV4-studie, baserad på över 550 nordiska tv-reklamfilmer, avslöjas de kreativa nycklarna bakom reklam som fångar uppmärksamhet, övertygar – och bygger varumärke på riktigt.
TV4 tillsammans med Marknadsföreningen Sverige (MIS) bjuder in till ett inspirerande seminarium där Kantar presenterar resultaten, följt av paneldiskussion och frågestund.
Anmäl dig och häng med, för konkreta insikter som hjälper dig skapa tv-reklam som gör skillnad.
På seminariet får du insikter om:
- Vilka kreativa val som ger maximal effekt
- Skillnaden mellan reklam som fastnar från reklam som försvinner
- Varför kreativ kvalitet är en nyckel till högre lönsamhet
Efter seminariet bjuder TV4 på lunch i restaurang Köket på Fyran.
Info & anmälan
När: Onsdag 8 oktober, kl 11.00 – 13.00*
Var: TV4-huset, Tegeluddsvägen 3-5, Stockholm (närmsta tunnelbana: Gärdet)
OBS! Kom ihåg att ta med ID-kort för identifiering hos TV4
*HÅLLTIDER:
11.00: Incheck & mingel
11.15: Presentation och panelsamtal
12.30-13.00: Lunch
Lunchseminarium, 8 oktober, kl 11:00-13:00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Moderator: Marie Sommar, vd, Marknadsföreningen Sverige
Deltagare Kantar: Selma Pettersson, Head of Creative, Kantar
Paneldeltagare:
Anders Eriksson, Head of B2B Insights, TV4
Jerker Winther, Head of Strategy and Planning, Åkestam Holst
Jolanda Wargh, Head of Insight & Media, Spendrups

