Marknadsföreningen Sverige
Internationell keynote, spännande panelsamtal & allt om tävlingen
– Välkommen till startskottet av Årets Marknadschef 2022
Yes! Boom! Wow! Äntligen dags för det första nedslaget inom ramen för Årets Marknadschef upplaga 2022! I samband med detta event öppnar vi upp för nomineringen av de insatser, personer och varumärken som gjort det allra bäst under föregående år.
Eventet är laddat med en internationell keynote, namnkunnigt panelsamtal på årets tema ”Challenger Brands” samt allt om tävlingen, och sker i plattformen vVenues – logga in och lär dig mer om utmärkelserna, lär känna juryn och vad som krävs för att vara med och tävla i år samt få en första energiinjektion & inspiration på årets tema. Här kan du även passa på att skicka in dina nomineringar till de fyra kategorierna.
Panelen består av Carl Wåreus, Google, Gül Heper-Jämterud, DBT, och Sofia Syrén, Matsmart (förra årets vinnare av Årets Disruptör) och modereras av vår styrelseordförande Patrik Nygren-Bonnier.
Välkommen!
TIPS: Du kan redan nu nominera dina favoriter till Årets Marknadschef, Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör samt Årets Varumärkesresa: https://mis.se/arets-marknadschef/
Keynote
Emily Horswell och Toby Brown från eatbigfish:
”Why we all need a challenger mindset”: Eatbigfish är konsultfirman som etablerat sig som ledare inom ”challenger thinking”. I sin keynote kommer Emily Horswell och Toby Brown berätta hur team inom olika marknader, ”från läkemedel till frukostflingor”, kan använda sig av en utmanares mindset för att nå sina mål, oavsett storlek, bransch eller position på marknaden.
När: Tisdag 25 januari kl. 10.00-11:00
Var: Digitalt, via plattformen vVenues
KOSTNADSFRITT FÖR ALLA!
Kick-off online 25 januari, kl 10.00
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Om keynote
Eatbigfish is a renowned consultancy and leaders in challenger thinking. As Strategy Directors Emily and Toby work with clients of all sizes and in all categories, from pharma to breakfast cereal, to help teams apply a challenger mindset and strategy to achieve their goals. In this keynote presentation the team from eatbigfish will share with us how a challenger mindset is not restricted to size or market position, and why challenging expectations, both internally and externally, is essential for us all. https://www.eatbigfish.com/