Marknadsföreningen Sverige
Årets Marknadschef 2022
Yes! Wow! Bam! Den 12 maj är det dags att kora de vassaste inom marknad och kommunikation igen. Med 15-årsjubileum och en pandemi i backspegeln laddar vi för att äntligen ses på galabiografen Rigoletto! Den digitala Årets Marknadschef-arenan i vVenues är parallellt fullmatad, skapar fördjupning och ger möjlighet för fler att delta. Vad surrar vi mest kring i år? Challenger Brands!
Varmt välkommen till Årets Marknadschef 2022 – en sprakande hybrid edition.
Spaningar & keynotes – på scen eller online
I vår hybrida variant mixas framföranden live och digitalt från scen, och förinspelat i vVenues.
Årets Marknadschef 12 maj – Hybrid Edition
09:00 Plattformen online öppnas – Ta del av det digitala innehållet
12:00-13:00 Mingellunch & Nätverkande på Rigoletto
13:00-15:30 Program från scenen livestreamas
- Keynotes
- Spaningar
- Panelsamtal med finalisterna
- Prisutdelningar för Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör, Årets Varumärkesresa & Årets Marknadschef
15:30-17:00 På Rigoletto: Fira med vinnarna på branschens bästa AW
Vi bjuder på bubbel, snittar, musik & feststämning
Ta del av allt eller bara en del? I en mix eller bara online?
”All inclusive”- biljett (begränsat antal)
På med festskorna & fyll på med inspiration så väl som nya kontakter!
Du upplever eventet från första parkett och har full tillgång till allt i den digitala plattformen. Du är med när det händer live på Rigoletto, och är välkommen att ladda upp innan, under & efteråt online i vVenues. Lärandet & erfarenhetsutbytet fortsätter dessutom under hösten (6 mån provmedlemskap i Marknadsföreningen Stockholm ingår i biljetten – värde 1745 sek). I din biljett ingår lunch, fika & ett par glas med något bubbligt.
PRIS: 2995 sek ex moms (ord. pris)
Redan medlem? Du går självklart till förmånligare pris (1095 sek ex moms)
Bokning av ALL INCLUSIVE är nu stängd. Missade du din chans? Mejla info@mis.se för att hamna på kölistan.
Online-biljett
Ta del av eventet var du vill & när du vill; från fjällstugan, landet eller playan 😉
Du har full tillgång till allt i den digitala plattformen, som är öppen från 12 maj fram till midsommar.
PRIS: 795 sek ex moms (ord. pris)
Redan medlem? Du har fribiljett till det digitala eventet i ditt medlemskap, men måste föranmäla dig för att få access.
Kontakt
Presskontakt och kontakt kring partnerskap: Marie Sommar, VD
marie(@)mis.se
0701-463422
Projektledare: Jenny Aarnio, Projektledare och medlemsansvarig
jenny(@)mis.se
0734-028742
Tidigare vinnare av Årets Marknadschef
2020: Christian Cabau, KLARNA (Årets Marknadschef), Roza Azimi, SNAPTIVE (Årets Framtidslöfte), Matsmart (Årets Disruptör), PostNord (Årets Varumärkesresa)
2019: Pino Roscigno, STADIUM (Årets Marknadschef), Marika Baltscheffsky, MEDS APOTEK (Årets Framtidslöfte), FirstVet (Årets Disruptör), Polisen (Årets Varumärkesresa)
2018: Emma Stjernlöf, ADIDAS (Årets Marknadschef), Siduri Poli, CHANGERS HUB (Årets Framtidslöfte), TransferGalaxy (Årets Disruptör), Klarna (Årets Varumärkesresa)
2017: Patrik Nygren-Bonnier, IKEA (Årets Marknadschef), Malin Cronqvist, Help to Help (Årets Framtidslöfte), Karma (Årets Disruptör), Semcon (Årets Varumärkesresa)
2015: Catarina Falkenhav, ABBA the Museum
2014: Lina Söderqvist, Björn Borg
2013: Clas Dahlen, Mr Green
2012: Lars-Johan Strand, Stadium
2011: Mariette Kristenson, Pressbyrån och Lena Strand, Folksam
2010: Karl-Oskar Tjernström, Samsung Electronics
2009: Elenor Wolgers, Folkoperan
2008: Anders Forssten, Max
2007: Jonas Tränk, Wasabröd
2006: Anna Stinger, Tele2