Marknadsföreningen Sverige
Effekt eller slöseri?
– Hemligheterna bakom annonsering som verkligen fungerar
Får du ut maximal effekt av dina medieinvesteringar och din mediemix? De flesta annonser syns – men når de rätt? Under detta lunchseminarium träffar vi mediebyrån Scream som berättar om mätverktyg som ger dig insikter för att lyfta din annonsering till en ny nivå. Lär dig hur varje krona driver verkliga affärsresultat och få konkreta tips för smartare mätningar för att göra din mediemix oslagbar 2025!
Amanda Werner, Digital Specialist, och Madeleine Carlson, Kundansvarig på Scream Göteborg, delar med sig av knepen för hur varje krona driver verkliga affärsresultat. Vi får inspiration från case och konkreta tips för smartare mätningar som hjälper dig ta välgrundade beslut.
Amanda och Madeleine kommer bla att lyfta:
- Vilka nyckelfaktorer som är viktiga att uppmärksamma innan ni kör igång en kampanj
- Hur ni syns och når igenom i det snabba scrollbeteendet på sociala medier
- Hur rätt exponering och uppmärksamhet påverkar affärsresultaten
Det bjuds dessutom på en trevlig lunch med mingel och nätverkande från kl 12 innan föreläsningen startar vid 12:30. Varmt välkommen!
Info & anmälan
När: Fredag 28 mars, kl 12.00 – 13.30*
Var: Scream Göteborg, Kyrkogatan 17, Göteborg
*HÅLLTIDER:
12:00 Check in och mingellunch
12:30-13:30 Föreläsning, diskussion & Q&A
Lunchseminarium 28 mars, kl 12:00-13:30
Avbokning sker senast 24h innan till info@mis.se.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Talare
Amanda Werner, Digital Specialist, Scream Göteborg
Madeleine Carlson, Kundansvarig, Scream Göteborg