MiS Inhousecheferna

Nätverket MiS Inhousecheferna: Så framtidssäkrar du inhousebyrån

Marknadsföreningen Sverige

Så framtidssäkrar du inhousebyrån

– Välkommen till en träff med nätverksgruppen MiS Inhousecheferna!

Årets fjärde nätverksträff med MiS Inhousecheferna kommer att fokusera på framtidssäkring av inhousebyrån från olika perspektiv.

  • Vart är inhousebyrån på väg?
  • Vilka behov ökar och vilka behov minskar?
  • Vilka roller blir alltmer komplexa?
  • Hur ska man tänka kring rekrytering till inhousebyrån?
  • Hur påverkar AI inhousebyråernas framtid?
Boiler plate nätverksträff

En träff med en av nätverksgrupperna skiljer sig något från ett av våra Seminarier, Webbinarier eller andra event:

  • Deltagare uppmuntras till erfarenhetsutbyte – i mindre grupper lär vi av andra deltagare och diskuterar egna utmaningar i rollen
  • Man behöver inte välja eller ”gå med i” en nätverksgrupp – alla medlemmar är välkomna till alla de temabaserade nätverksgruppernas träffar. De två rollbaserade nätverksgrupperna, ”MiS Marknadscheferna” och ”MiS Inhousecheferna”, vänder sig till dig som är marknadschef eller inhousechef, eller motsvarande).
  • För det mesta spelar vi inte in en nätverksträff, även om den sker online – och de diskussioner som sker mellan deltagare görs heller inte tillgängligt för någon som inte var med på träffen

Info & anmälan

Den här nätverksgruppen riktar sig till dig som är inhousechef, dvs du som har ett kreativt produktionsteam som du är chef över. Nätverket riktar sig även till marknadschefer som planerar att starta en inhousebyrå i närtid.

När: Torsdag 5 december, kl 15.00 – 17.00*
Var: House of Wise (hos KiMM), Linnégatan 87 i Garnisonen

*HÅLLTIDER:
14.45 Check-in & mingel
15-16 Presentation och föreläsning
16-17 Diskussioner och rundabordssamtal

Nätverksträff 5 december, kl 15.00-17.00

BOKA DIN PLATS >>

Avbokning senast 24h innan till info@mis.se. 

Villkor och avbokningsregler
Så behandlar vi dina personuppgifter

INTE MEDLEM

Om talaren

Tomas Seo arbetar som föreläsare och strategikonsult. Han hjälper styrelser och ledningsgrupper att förenkla komplexa idéer till genomförbara planer som ger resultat. Tomas har varit ordförande för branschorganisationen Sveriges designer och har arbetat på byråer som Nord DDB, Acne, FamiljenPangea och Great Works, där han haft nyckelroller i att utveckla och genomföra vinnande strategier för framstående kunder som Orkla Foods, Skanska, Vattenfall och Absolut Vodka.

Varje vecka skriver han nyhetsbrevet ”Detta förändrar ju allt” – där han förklarar hur man kan dra nytta av ny vetenskap och teknik för icke-tekniska personer. Under det senaste året har de flesta av nyhetsbreven på något sätt varit kopplade till AI. Tomas hade själv en startup inom området artificiell intelligens redan 1999.